Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Weet er iemand hoe het eigenlijk zit met Mr. Z*p? Is er iets met de smartcards te doen met de huidige 'vooruitgangen' op Vi*ccess gebied? Kan me wel voorstellen dat je hier geen sodemieter aan hebt omdat je hier met een systeem te maken hebt wat ook terugzend naar de provider. Het lijkt me dus mogelijk om veranderde smartcards er zo uit te pikken!?<P>Greetz,<BR>Harrie.<p>[ 07-04-2001: Message edited by: harrienak ]

Geplaatst:

Vooralsnog werkt het retourpad bij Mr Zap nog niet. Als je werkende keys en de juiste ident op de kaart zet moet het gewoon werken. Weet alleen niet hoe je keys van een orig kaart kunt extracten (of hoe je er anders aan komt).

• 3 weken later...
  • Moderator
Geplaatst:

hallo...<BR>ik heb met viaccess_20 ge-expirimenteerd en krijg wel data uit de kaart, namelijk unique adress ,shared adress en andere data.<BR>waarschijnlijk is dit de hex serial en de tweede denk ik (zal wel niet kloppen) de provider id..<BR>wat ik vreemd vind is dat er voor de rest dezelfde data zoals atr (3f 77 18.......)uit de kaart komt die in enkele viaccess faqs komen .<BR>in deze faq staat ook hoe de keys geschreven wordt, maar zover gaat mijn kennis nog niet...<BR>op het net vind je trouwens niets van MrZ*p of pogingen om de kaart te "lezen". eigenlijk jammer, want het gaat toch om het experimenteren op vreemde kaarten.info's zijn dus welkom.....<BR>cu

Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl 

Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.

Geplaatst:

Het zal niet meevallen mr Z@p te kraken want ze kunnen illegale kaarten opblazen heb ik gehoord met een bepaalde string die ilegalle kaarten erkent.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.