Ga naar inhoud

Nieuwe Viaccess modules werken niet met Goldwafer kaarten ???

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Marky, zie mijn antwoord op de zelfde vraag van je op het funboard. Kort samengevat: het maakt niets uit. smile.gif" border="0

Geplaatst:

Hallo <P>Als je het over de euro Viaccess CI hebt dan is het wat moeilijker om hem aan de gang te krijgen maar werk je met de versie 1.20 dan mag het geen probleem zijn <P>Groetjes <BR>Avalon<P>Moderator News & Information

Geplaatst:

Als het niet uit maakt waarom krijg ik dan niks op mijn kaart. Ben al een tijd bezig zals met PosViaGW mad.gif" border="0

Geplaatst:

Ik ben sinds gisteren ook in het bezit van een V*CC*SS PCMCIA module zo een van de nieuwste soort, stikker met hoofzakelijk rode kleur. Software versie 1.0 V477 Application V1.00 (SCM Microsystems). Hetzelfde probleem geen enkele kaart GW of Fun of PIC wordt herkend. "Wrong smart card inserted -- Insert a new smart card" Wie weet hier meer van?

Geplaatst:

Op dit moment nog niemand. Men zal er wel al druk mee bezig zijn maar het probleem bestaat nog niet zo lang omdat de modules sinds kort worden verkocht.<P>wordt een kwestie van wachten of van studeren.<P>suc6<P>Zeeman

Geplaatst:

nieuwe viaccess modules werken wel,daar is wel wat voor.

Geplaatst:

Wat is verstandig?<BR>Een rode of een zwarte CI voor Viaccess<BR>Is de zwarte nu al ouderwets of niet?<BR>Kan de rode nu wel of niet met de huidige<BR>files (eventueel na aanpassing) overweg?<BR>Of is het alleen een kwestie van prijsverschil?<BR>Wie heeft hem (de rode) nu al werkend?<P>Met vriendelijke satgroet!!!<BR>Jan

Geplaatst:

De mensen die al zo'n module hebben gekocht, hebben heel erg veel pech en degene die van plan is er een te kopen: Afwachten!<BR>De nieuwe modules zijn gehaast op de markt gebracht en hebben een hele heftige software bug. Het is nog maar de vraag of deze bug via een satelliet update te verhelpen is en een update die je zelf kunt doen met de laptop komt er zeker niet. Feit is dat met de nieuwe modules zelfs de meeste originele kaarten niet werken! Afblijven dus!!!<P>Toxic[Q]<p>[ 22-04-2001: Message edited by: Toxic[Q] ]

Geplaatst:

Wat ik gelezen heb werken de nieuwe ci's met een andere ATR. Kan iemand dat bevestigen?

Geplaatst:

Ze werken inderdaad (met GW)..hebben wel een andere ATR ,dus je kan problemen krijgen met de originele kaartjes daar kan je de ATR niet aanpassen

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.