slider Geplaatst: 14 november 2003 Geplaatst: 14 november 2003 ik heb met mijn trust powercam gefilmd,het is normaal een digitaal fototoestel,maar je kunt er ook (kort)met filmen,mijn vraag: met welk programma kan ik het filmpje van mijn toestel op harde schijf zetten? graag advies. beter een vogel in de hand dan geen hand,greetz slider
cor11 Geplaatst: 14 november 2003 Geplaatst: 14 november 2003 uuuhhh met de software en kabels die er bij horen ? anders op de site kijken van het merk dat je hebt . mischien kan je daar wat downloaden. groeten cor
slider Geplaatst: 15 november 2003 Auteur Geplaatst: 15 november 2003 heb ik al gedaan,kan er niets vinden,de soft die bij het toestel zit laat alleen toe om de foto's op harde schijf te zetten,stom he? mischien dat jij nog een alternatief hebt? beter een vogel in de hand dan geen hand,greetz slider
cor11 Geplaatst: 15 november 2003 Geplaatst: 15 november 2003 zoek eens op type camera met google kom je trouwens problemen zat tegen. trust is een betaalbaarmerk maar je moet geen hoge verwachtingen hebben. van bepaalde camera,s groeten cor
slider Geplaatst: 15 november 2003 Auteur Geplaatst: 15 november 2003 cor, ik heb het inmiddels gevonden,stond in kleine lettertjes in de gebruiksaanwijzing op het net,thx voor het meedenken, beter een vogel in de hand dan geen hand,greetz slider
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen