Ga naar inhoud


[Strong] bijna geen beeld op franse zenders


OKKI

Aanbevolen berichten

zojuist heb ik pas ontdekt dat er nog maar weinig franse zenders werken op m'n strong 8000 (freedom v1.04 met laatste ***ongewenste_url*** files).

het lijkt wel of ze de tps crypt hebben uitgezet.

ik ben al met andere keys en files bezig geweest maar niets helpt.

de volgende zenders werken bij mij nog wel:

cartoon netwerk,tcm,euronews,c+,c+ confort,c+ cinema,c+ sport,c+ 16/9,pmu sur canal+,ma planete,cnbc europe,mtv f.

de rest werkt NIET.

 

bij wie is dit ook opgevallen of heeft hier geen last van?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


TPS (de transponder) heeft de afgelopen weken nogal wat kodes (VPID en ECM etc) veranderd. Een keer opnieuw zoeken of een nieuwe kanalenlijst van het net halen. Zie bij Rebel, staat Friendlylist. Gisteravond nog vol beeld.

Gewoon een vriedelijke gast, die ooit weer eens onder de 100kg zou willen gaan wegen.

 

Dreambox 800 PVR, Triax 88cm Draaibaar (sg-2100a).

(vroeger Strong-8000 en een Arrox Tiger-X)

Link naar reactie
Delen op andere sites

beste okki

 

heb ook Freedom v2 geinstalleerd, gebruik Fun sx 6in1 jula files, heb terug de franse posten dit na wat instel werk (enkele zonder beeld)

werkwijze:

+ menu

B menu

bij nr 0 ECM pid moet de waarde vervangen worden

onder nr1 zijn de mogelijke waarden om in te vullen (op 1 drukken)

terug maar b menu

0 drukken en hier kan de nieuwe waarde ingebracht worden.

lees ook YES, YES.... forum eens

veel geluk

Link naar reactie
Delen op andere sites

zojuist op een buitenlands forum gelezen dat er meer mensen zijn met dit probleem.

sinds enkele dagen is er een nieuwe viaccess provider in de lucht nl. 008100 (naam onbekend).

er blijken tuners te zijn die hier niet mee overweg kunnen,zo ook de strong 8000.

ik hoop dat dit geen voorbode is dat identiteit 007800 en 008000 er mee gaan stoppen.

ik heb wel een vraag aan diegene die beweren beeld te hebben op o.a. c cinema premier of auteur of classic met een strong 8000 (freedom v1.04 of v.2.0)

reageer even want ik sta op het punt om v2.0 erop te zetten.

 

alvast bedankt.......

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb op alle drie beeld met de fun (jc)en freedom2

eva

ps als ik de kanalemn zelf een beetje wil husselen van 1 tot 500 kan ik dan het beste de friendlysettingslijst eropzetten?

ik heb dus nu freedom2 van rebel met die mgblilijst of hoe die dan ook heet maar kan van 1 tot 500 niet veranderen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk het wel, de friendlylist is een uitbreiding van mghilbi lijst, en nog wat meer. Wat wil jij husselen??? waarom, wat is jou persoonllijke ideaal-volgorde. Ik vind het leuk om te weten? (informatieanalyst)

Gewoon een vriedelijke gast, die ooit weer eens onder de 100kg zou willen gaan wegen.

 

Dreambox 800 PVR, Triax 88cm Draaibaar (sg-2100a).

(vroeger Strong-8000 en een Arrox Tiger-X)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik wil ze zo husselen dat ze weer in mijn "oude" volgorde staan omdat ik die nu uit mijn hoofd weet en anders raak ik in de war (loop ook al tegen de zestig) en ook omdat ik die netjes in een lijst heb uitgetikt

want elke keer die veranderingen in de kanaalnummers vind ik lastig

maar weet jij zeker dat je jouw lijst kunt aanpassen?

want die van mghibli dus niet (1 t/m 500)

ik heb astra en hotbird

 

groeten eva

ps ik ben nu dus nieuwsgierig wat je nu eigenlijk ekstra kunt kijken met de nieuwe firmware van rebel freedom2 (ik had nog freedom 1.3 erop en dat werkte heel erg goed)

wat kun je nu meer zien?? (behalve dat het natuurlijk fijn is dat je nu af en toe je seca2 kaart kunt updaten()

maar ik kan nog steeds geen animal planet, discovery en NGC zien (heb ook maar een basis abbo van C+)

eva

Link naar reactie
Delen op andere sites

De friendlylist v2 kan ook de kanalen van 1 tm 500 sorteren. Heb het zojuist getest, dus dat is goed.

 

Wat kun je meer, eh, spelen bijvoorbeeld. De nieuwe software is ook nog niet in het Nederlands beschikbaar. En de ED software werkt op een andere manier met de codering/versleutelingen. Wat is het beste? Dat is voor ieder persoonlijk.

Gewoon een vriedelijke gast, die ooit weer eens onder de 100kg zou willen gaan wegen.

 

Dreambox 800 PVR, Triax 88cm Draaibaar (sg-2100a).

(vroeger Strong-8000 en een Arrox Tiger-X)

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo friendlyguy

help me svp even

ik ben toch overstag gegaan want vond je lijst wel heel erg mooi : komplimenten!

maar ik krijg geen beeld (niet met seca2 en niet met fun (l*x*t files jc 6 in 1)

ik krijg een rood vierkantje rechts bovenin , en dat wil normaalgesproken zeggen dat hij geen signaal genoeg krijgt

moet ik iets anders instellen?

ik heb de settiongslijst 4 maal opnieuw geladen en die staat er volgens mij goed in en hij is inderdaad ook van 1 tot 500 te editen

help me svp

eva

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...