Gast Geplaatst: 15 november 2003 Geplaatst: 15 november 2003 ik heb hier een tosiba laptop 2520. heeft goed gewerkt,nu na aanzetten branden wel de led's maar geen beeld cd la wil niet open en flop draaid niet. lijkt wel of er wel 5v is maar geen 12v? wie heeft er verstand van tosiba's en weet mischien wat er (normaal) defect is. heb al een andere batt en voeding geprobeerd. op het moederbord zie ik zo geen doorgebrande onderdelen. heb ook al de flop en de cd player los gekoppeld,geen sluiting. hd ook al er in eruit gehad.
Gast Geplaatst: 15 november 2003 Geplaatst: 15 november 2003 Ga opzoek naar de zekerkingen op het moederbord en meet ze door. Met geluk doet die het weer na vervangen van een zekeringetje.
Gast Geplaatst: 15 november 2003 Geplaatst: 15 november 2003 dat had ik natuurlijk al gedaan. alleen zitten hier geen (glas)zekeringen in. mischien wel smd maar daar ben ik nog niet uit. ga morgen eens met de scoop meten,mischien vind ik iets. heb helaas geen schema,dus zoeken maar.
adam76 Geplaatst: 15 november 2003 Geplaatst: 15 november 2003 Ja er zitten inderdaad wat smd zekeringen op die mainborden. Kijk in de buurt van batterij controller. en kijk gelijk even of de schakeling van batterij naar behoren werkt. Disconnect in ieder geval de accu, want is zonde als je die de wereld uit helpt. Dreambox 7000 / DM500 / Samsung9500 VIA CI / 0.3 lnb / 85 cm schotel ( 20"west to 45 east ) z=z^2 +c
Gast Geplaatst: 16 november 2003 Geplaatst: 16 november 2003 hmmm zekeringen gevonden drie stuks,allemaal heel. wordt toch wel erg lastig zonder schema. ga maar eens op zoek naar een persoon die bij toshiba of rep center werkt.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen