Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Wie kan mij vertellen waarom ik met mijn Echostar AD3000IPVA geen beeld krijg op de viaccess kanalen op Sirius (het VIASAT pakket). Ik heb zowat van alle 'providers' de kaarten geprobeerd maar begin zowaar aan mijn ontvanger te twijfelen.<BR>Softwareversie Echostar 5.00 Viaccess 1.1 versie 4.00.<BR>Er zit ook een Aston 1.05 in. confused.gif" border="0

Geplaatst:

Hallo Gerrie,<P>Met je ontvanger is nix aan de hand t probe ligt bij de v/H je moet em op:12034 -Let wel-<BR>H 27500 zetten dan op Ok drukken en Scan em ff als t goed is dan zal ie de nwe Tv1000 kanalen binnen een sec of 3 vinden (en met de goede file heb je beeld) !!!<P>Ps:Zit nu naar Tv1000 te kijken ... dus werkt ie perfect wink.gif" border="0 <P>MVG<p>[ 20-04-2001: Message edited by: Ari ]

Geplaatst:

Ari,<P>De instelling nagekeken, staan goed, maar nogmaals opnieuw ingegeven en opnieuw naar de kanalen gezocht. Nadat de ontvanger klaar was nog steeds de melding 'no access to te service' Iets gaat er ergens fout maar WAT ???

Geplaatst:

Hallo Gerrie,<P>Als je zeker van weet dat t alles goed gegaan met t zoeken en opslaan v/d nwe kanalen -Tv1000- dan ligt nu de probe aan je file!Probeer maar ff een andere file-s- uit tot je wel een beeld ziet/moet lukken !!!<P>Ps:laat me maar ff weten als t je wel/niet gelukt is!<P>MVG

Geplaatst:

Ari, je bent de eerste die het bij mij aan de gang heeft gekregen, Thank U.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.