Ga naar inhoud


humax patch


Gast

Aanbevolen berichten

ik heb humax gepatch toh 3.1 alles doet het prima alleen ik zit nu in 1 probleem als ik naar menu ga en daarna toh -> epg daarna naar pmct daar maak ik een nieuwe regel aan en scrijf ik de codes daarna doe ik ok en is allees ok maar als ik me humax uit zet en weer aan is die code weg moet ik het weer opnieuw schrijven wat doe ik fout??

Link naar reactie
Delen op andere sites


kijk ik heb me humax gepatch. als ik naar menu ga en daarna Toh daarna epg dan opent een schermpje daarna kan ik naar PMCT gaan daar kan ik een tabel maken en daar zet ik me codes in en druk ik op oke.. dan kan ik lig tv bekijken. maar als ik me humax uit zet en dan weer aan is me code verdwenen moet ik het code weer opnieuw intoetsen

Link naar reactie
Delen op andere sites

je moet gewoon met pmc-edit een nieuwe pmc lijst erin zetten.

 

dan blijft het er wel in staan

1x DM 8000HD Open-Pli 4.0 en 1x VU+ Ultimo 4K VTI
Wavefrontier T90 -  0,8W - 4,8E - 9,0E - 13E -16E - 19,2E - 23,5E - 28,2E
Sony 65XD8599 4K Android TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
ik heb humax gepatch toh 3.1 alles doet het prima alleen ik zit nu in 1 probleem als ik naar menu ga en daarna toh -> epg daarna naar pmct daar maak ik een nieuwe regel aan en scrijf ik de codes daarna doe ik ok en is allees ok maar als ik me humax uit zet en weer aan is die code weg moet ik het weer opnieuw schrijven wat doe ik fout??


Je doet niets fout zo werkt de patch nu eenmaal. Je kan direkt wijzigen maar na uitschakelen en weer inschakelen zijn die wijzigingen weer weg.
Dus gewoon met PMCedit werken wat trouwens wel goed moet gaan.
Avensis
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

ik gebruik 2.0,ik heb geen probleem,ik heb een vriend die 3.1 heeft gezet en die heeft ok problemen hij kan geen zenders zien die gecodeerd zijn,voor dat hij 3.1 had had hij geen problemen nu wel.welke patch is het beste.zou ik mijn 2.0 houden of is het beter een andere patch te zetten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
kijk ik heb me humax gepatch. als ik naar menu ga en daarna Toh daarna epg dan opent een schermpje daarna kan ik naar PMCT gaan daar kan ik een tabel maken en daar zet ik me codes in en druk ik op oke.. dan kan ik lig tv bekijken.


hallo, kun jij lig tv kijken als je dat doet, welke tabel voer je in, zou ik ook graag willen. Naar mij weten is dat verleden tijd wat je zegt. Wat je ook invoerd, ligtv is naar de maan...
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...