Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik ben nu een paar dagen nadat ik mijn hum 5400 ingeruild (heb nl. een ird. allcam)heb voor een 5300, aan de gang om hem aan de praat te krijgen, van alles geprobreerd nieuwe, oude atr, gwfiles, eurofiles op wafer smd,funcard en atmel 2323, niks werkt, vandaar de vraag, kan het wel, werkt de embedded cam uberhaupt wel, heeft iemand hem al werkend gehad, dan kan ik verder.<BR> confused.gif" border="0confused.gif" border="0confused.gif" border="0shocked.gif" border="0

Geplaatst:

Fijn om te horen dat ie werkt, blijkbaar niet goede files kunnen vinden, mischien kun je die even sturen via private email? (johan39)<BR> smile.gif" border="0smile.gif" border="0smile.gif" border="0smile.gif" border="0smile.gif" border="0smile.gif" border="0

Geplaatst:

heb weken gezocht achter soft zonder resultaat.kan je mij die ook doormailen.<BR>vriendelijk bedankt<BR>loupi@antwerpen.be<p>[ 01-05-2001: Message edited by: zodiac ]

Geplaatst:

voor johan39<BR>In de priv message is email adres blijkbaar niet overgekomen dus voor de zekerheid ook nog maar even hier genuis@tip.nl rolleyes.gif" border="0rolleyes.gif" border="0rolleyes.gif" border="0rolleyes.gif" border="0 <BR> genuis@tip.nl

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.