Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ja sorry dat ik zo binne kom vallen.<BR>Maar ik heb een probleem met mijn echo300ip viaccess. Ik krijg er geen beeld mee.<BR>Ik krijg geen beeld meer. met welke files dan ook ik probeer<BR>is er iemand die mij een werkende file kan mailen<BR>voor viasat enz.<BR>om te kijken of het niet aan mijn decoder ligt. Alvast bedankt voor jullie aandacht.<BR>e-mail to madarbaks@freeler.nl

Geplaatst:

Eerst een vraagje: heb je de nieuwe software, 6.00 voor de viaccess versie al gedownload ? Daarmee werkt viaccess beter.<BR>Als je die er in hebt en het gaat nog steeds niet, meld dit dan even.

Geplaatst:

Ja ik heb de nieuwe versie er nu in zitten<BR>En ik moe tje vertellen dat ik er weinig van gemerkt heb.<BR>Maar BenBem heb je een editor voor mij waar mee ik dus zelf de key's in kan vullen.<BR>Nog bedankt voor je reply.

Geplaatst:

Jammer maderbaks, bij mij hielp het wel.<BR>probeer anders eens Viasat files van 25 april of later, oudere wilden het bij mij ook niet doen met de embedded interface, wel met een CI trouwens.<BR>Als editor kun je Picbined 1.20 nemen, die je overal op het net kunt vinden. <BR>Suc6

Geplaatst:

topic mag afgesloten worden<BR>ik heb inmiddels mijn viacces aan de praat gekregen.<BR>tnx.<BR>dacht even dat dit aan mijn decorder zou liggen, maar gelukkig is dit niet het geval.<P>Één ieder bedankt die mij een bericht verstuurd had..

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.