bartshit Geplaatst: 16 november 2003 Geplaatst: 16 november 2003 goeie dag als ik mijn c schijf wil defragmenteren krijg ik de volgende melding "de instructie op 0x77fcb317 verwijst naar geheugen op 0x0000000 "en dan stopt hij iemand enig idee wat het zal kunnen zijn. andere schijven geen probleem gr Bart Gr Bart.
cobes Geplaatst: 16 november 2003 Geplaatst: 16 november 2003 Ik zou niet weten wat dat betekend , maar meestal is het omdat er een foutje gevonden is op de HD dus mischien dat een schijf controle uitkomst kan bieden. if freedom is outlawed, only outlaws will have freedom. . Gigabluequadplus, AzBoxPremiumHD+, 2x DM600 en een Denson DS1010Road
Gast Geplaatst: 16 november 2003 Geplaatst: 16 november 2003 bartshit, klinkt als een corrupt proggie. Als je windows XP gebruik is er een paarde middel om proggies te vervangen door een nieuwe. Ga naar directory c:\windows\system32. verwijder de files die beginnen met dfrg. (bv dfrg.msc) Na enige tijd zullen de bestanden door windows weer teruggeplaatst zijn uit de backup. Hopelijk zijn deze niet beschadigd. Flappie
-= [ Appien ] =- Geplaatst: 16 november 2003 Geplaatst: 16 november 2003 Start anders op in de veilige modus, draai dan eerst de schijfcontrole en daarna de defragmentatie. Meestal wil dat wel!
Gast Geplaatst: 17 november 2003 Geplaatst: 17 november 2003 Gooi die foutmelding in Google of wat dan ook. Las veel daarover, maar voor jouw probleem zou ik zelf even zoeken en toepassen. Las wel veel over MP3/4 downloads. Sterkte!
bartshit Geplaatst: 18 november 2003 Auteur Geplaatst: 18 november 2003 het is gelukt in veilige modus. bedankt allen. Bart ps:Flappie wat jij verteld over de file`s dfrg.* werkt dat ook in win2000? Gr Bart.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen