Gast Geplaatst: 25 mei 2001 Geplaatst: 25 mei 2001 Ik lees zopas op een board dat DVB2000 niet 100% kompatibel zou zijn met Viaccess cards en files????...., oa. meerdere kanalen van C+ (Cine cinema 2,3,...) welke ik met de originele Nokia soft wèl goed ontvang zouden zwart blijven...<BR>Kan dit door iemand tegengesproken/bevestigd worden, of is het enkel een probleem met bepaalde versies van DVB2000?
Gast Geplaatst: 27 mei 2001 Geplaatst: 27 mei 2001 Nog steeds dvb1816 in een 9600 en geen<BR>problemen. Wel software nemen voor de <BR>gewone Goldwafer. Niet teveel providers<BR>ik dacht dat een max van negen wel de<BR>limiet was. Ik werk nog met triax65s.zip<BR>een st*s* patch voor triax ontvangers met<BR>edittor 1.1. Werkt perfect !
Gast Geplaatst: 28 mei 2001 Geplaatst: 28 mei 2001 hi johanx,<BR>bedankt voor je reply, maar wat bedoel je met "wel problemen met Goldkaart..."?<BR>Enkel OK met funcard dan?, maar waarom limiet van 9 providers?<BR>Met originele Nokia soft alles 100% met 20 providers!!! <BR>
Gast Geplaatst: 28 mei 2001 Geplaatst: 28 mei 2001 hoi yvessr,<BR>Ik werk met dvb1816 en een goldwafer.Andere mogelijkheden spelen hier niet.Het maximum<BR>van negen providers is ook de limiet voor seca. Meer providers maakt het systeem trager en geeft slechtere communicatie met de CI en ik heb er meer dan genoeg aan.De Nokia software heeft wat problemen met de Seca CI aansturing en daarom ben ik blij met DVB2000.
Gast Geplaatst: 29 mei 2001 Geplaatst: 29 mei 2001 Ik versta niet goed wat je bedoelt. Je hebt het nu over seca, daar waar dit onderdeel van het forum én mijn vraag toch enkel en alleen over Viaccess gaan!!!<BR>Ik herhaal: ik bezit een 9600 (met 2.6 Nokia soft)en enkel en alleen een Viaccess cam en ik herhaal, tot nu toe, whatsoever no problem at all, noch met Goldcard noch met Funcard ! Ik wou graag overschakelen naar DVB2000, maar las dat dit me wel eens problemen zou kunnen meebrengen met het dekoderen van de Viaccess???????.....<BR>Daarom mijn vraag! Is dit zo of niet?<BR>
Gast Geplaatst: 29 mei 2001 Geplaatst: 29 mei 2001 Je vraag WAS al beantwoord: ik gebruik dvb2000 versie 1816 en DAT gaat goed met<BR>Viaccess in een 9600.
Gast Geplaatst: 30 mei 2001 Geplaatst: 30 mei 2001 tx Johanx.... en sorry dat ik het niet direct beet had!<BR>Is er een reden waarom jij de laatste DVB versie (1847; dacht ik) niet geistalleerd hebt?.. of is versie 1816 de enige die 100% draait met Viaccess?<BR>
Gast Geplaatst: 1 juni 2001 Geplaatst: 1 juni 2001 Als iets goed werkt dan moet je er niks meer aan doen. Maar nu vondt ik het ook wel tijd voor een andere versie en heb ik nu 1846test in gebruik. Werkt goed samen met Viaccess.<P>De keus in Nokia of DvBsoft was voor mij vooral de betere werking met*Seca*. Maar als<BR>je niets speciaals van plan bent kun je ook<BR>de Nokia zo laten.<P>
Aanbevolen berichten