Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Voor de liefhebber (ik mag helaas de key niet plaatsen van Sat4all) kan ik je wel melden dat Laural een werkende 0A op internet heeft staan, eindelijk dus ....<BR>Tevens .hex aanwezig. laugh.gif" border="0

Geplaatst:

yep !<P>het heeft ff geduurd maar er is weer beeld op die zender ! cool.gif" border="0

Geplaatst:

hex niet gevonden maar keys wel, werkt perfect, bedankt!

Geplaatst:

To Toxic:<P>sorry ik zal wel in de war zijn met Satnerds, kwam de text tegen "geen links en key's".<P>Maar goed..SCT/RCT staat weer open (link naar Laural staat in de Links sectie van dit board) op de site van Laural key en onder "viaccess" button de page met hex/bin file.<P>Nu op naar Sex View key ??<P>c-ya smile.gif" border="0

Geplaatst:

Werkt de key op dit moment nog of is deze reeds veranderd? Of ligt het aan mijn red label CI?

Geplaatst:

en op de Echostar AD-3000 IP (Viaccess) doet die het ook !

Geplaatst:

Ik heb net voor je gekeken, werkt gewoon.<P>Het zou kunnen dat de file niet voor Red Cam's is, probeer dan een oude redcam file te downloaden en met de bijbehorende editor de key erin te zetten.<P>Maar wellicht kan iemand met een redcam bevestigen dat deze wel/niet werkt ?<P>Op de oude viaccess cam werkt ie in ieder geval 100%.

Geplaatst:

Tja en dat was het dan weer,maar voor hoelang (is een chinees). laugh.gif" border="0

Geplaatst:

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by FREE ALL:<BR><STRONG> hoelang (is een chinees). laugh.gif" border="0</STRONG><BR><HR></BLOCKQUOTE><P><BR>eh 185 cm ???? wink.gif" border="0

Geplaatst:

Inderdaad, helaas, ze zijn overgegaan naar ik begrepen heb op 0-b en die is (nog) niet public.<P>Kan iemand bevestigen hoe je de Au en key uit de originele viacard kan halen ? zou het een stuk makkelijker maken ?<P>"als het regent in mei, is april voorbij"

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.