Gast Geplaatst: 25 mei 2001 Geplaatst: 25 mei 2001 Voor de liefhebber (ik mag helaas de key niet plaatsen van Sat4all) kan ik je wel melden dat Laural een werkende 0A op internet heeft staan, eindelijk dus ....<BR>Tevens .hex aanwezig.
Gast Geplaatst: 25 mei 2001 Geplaatst: 25 mei 2001 yep !<P>het heeft ff geduurd maar er is weer beeld op die zender !
Gast Geplaatst: 25 mei 2001 Geplaatst: 25 mei 2001 hex niet gevonden maar keys wel, werkt perfect, bedankt!
Gast Geplaatst: 26 mei 2001 Geplaatst: 26 mei 2001 To Toxic:<P>sorry ik zal wel in de war zijn met Satnerds, kwam de text tegen "geen links en key's".<P>Maar goed..SCT/RCT staat weer open (link naar Laural staat in de Links sectie van dit board) op de site van Laural key en onder "viaccess" button de page met hex/bin file.<P>Nu op naar Sex View key ??<P>c-ya
Gast Geplaatst: 27 mei 2001 Geplaatst: 27 mei 2001 Werkt de key op dit moment nog of is deze reeds veranderd? Of ligt het aan mijn red label CI?
Gast Geplaatst: 27 mei 2001 Geplaatst: 27 mei 2001 en op de Echostar AD-3000 IP (Viaccess) doet die het ook !
Gast Geplaatst: 27 mei 2001 Geplaatst: 27 mei 2001 Ik heb net voor je gekeken, werkt gewoon.<P>Het zou kunnen dat de file niet voor Red Cam's is, probeer dan een oude redcam file te downloaden en met de bijbehorende editor de key erin te zetten.<P>Maar wellicht kan iemand met een redcam bevestigen dat deze wel/niet werkt ?<P>Op de oude viaccess cam werkt ie in ieder geval 100%.
Gast Geplaatst: 2 juni 2001 Geplaatst: 2 juni 2001 Tja en dat was het dan weer,maar voor hoelang (is een chinees).
Gast Geplaatst: 2 juni 2001 Geplaatst: 2 juni 2001 <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by FREE ALL:<BR><STRONG> hoelang (is een chinees). </STRONG><BR><HR></BLOCKQUOTE><P><BR>eh 185 cm ????
Gast Geplaatst: 2 juni 2001 Geplaatst: 2 juni 2001 Inderdaad, helaas, ze zijn overgegaan naar ik begrepen heb op 0-b en die is (nog) niet public.<P>Kan iemand bevestigen hoe je de Au en key uit de originele viacard kan halen ? zou het een stuk makkelijker maken ?<P>"als het regent in mei, is april voorbij"
Aanbevolen berichten