Gast Geplaatst: 16 november 2003 Geplaatst: 16 november 2003 Heb problemen met tuxvision ,beeld geeft allemaal blokjes, Ik moest windows Xp pro opnieuw installeren ,daarvoor heeft het perfect gewerkt,denk zelf dat ik een of andere codec mis ,vorige windows heeft een jaar gedraaid en heb in de loop der tijd heel wat geinstalleerd en misschien zat daar toevallig de goeie codec bij.Kunnen jullie mij helpen of zit ik helemaal verkeerd te denken (trex proggje loopt ook)
Gast Geplaatst: 16 november 2003 Geplaatst: 16 november 2003 geef mij jou email adres is ,, dan stuur ik je ff 6 mb codec's doet maar ff im pm
Gast Geplaatst: 17 november 2003 Geplaatst: 17 november 2003 Wat is de laatste versie van tuxvision, wat ik er nog in mis is het veranderen van zenders.
rinlin Geplaatst: 17 november 2003 Geplaatst: 17 november 2003 Gebruik je wel de laatste drivers van de grafische kaart? Op minj (trage) laptop heb ik ook allemaal blokjes, terwijl tuxvision op mijn P4 perfect loopt in full-screen. Trouwens, programma's wisselen doe ik via de internet explorer. Wel eerst de weergave van tuxvision stoppen. -------------------- Dreambox 7000, Ronaldd image, Joske settings, 90cm draaibaar deseq 1.2 2 * DM800 HD SE, 3 * AZbox (Elite, Premium+ en ME) 1 * 88CM met 4 LNB's en 1 * T90 met 10 LNB's
pippen2 Geplaatst: 17 november 2003 Geplaatst: 17 november 2003 Hier op mijn laptop ook grijze blokken (8mb videogeheugen). Op de pc geen problemen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen