Freeangel Geplaatst: 17 november 2003 Geplaatst: 17 november 2003 Hallo, Ik heb van mijn zus haar orginele C+ kaart gekregen omdat ze hem niet meer nodig heeft (satreceiver kapot). Hoe kan ik zien of deze SECA2 of IRDETO2 is???? Hij is geldig tot 31-12-2003(staat bij cardinfo). Betekent dit dat hij nog actief is??? Kan ik deze kaart gewoon aanmelden bij C+ zodat ik een abo kan nemen?? I had a dream, and now it has become reality
Bigfoot Geplaatst: 17 november 2003 Geplaatst: 17 november 2003 staat er multichoice op de kaart? -> irdeto-1 irdeto-2 kaart ken ik niet seca-2 is een zwarte (oude ITV kaart) wat voor receiver had ze? canal+ rood en blauw abo?
Freeangel Geplaatst: 17 november 2003 Auteur Geplaatst: 17 november 2003 Volgens mij een Philipsreceiver van C+. Ze had de kaart gehad ivm met een omruilaktie en kon toen 3 maanden gratis kijken. I had a dream, and now it has become reality
Freeangel Geplaatst: 17 november 2003 Auteur Geplaatst: 17 november 2003 Ja c+ rood en blauw abo I had a dream, and now it has become reality
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen