Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Iemand een oplossing of werkende files voor deze versie. Alle gekende PIC red files voor en andere doen het blijkbaar niet.<BR>Beveiligde Cam ?<BR>Krijg er totaal geen beeld op !<BR>What's wrong ?<BR> frown.gif" border="0

Geplaatst:

hallo, sinds een paar dagen beschik ik ook over de zelfde module en heb het zelfde probleem.de bekende red label module files werken er niet mee.<BR>heeft iemand hier een oplossing voor<BR>groeten<BR>dank u bij voorbaat<BR>jan

Geplaatst:

Ik sluit me hier bij aan, hier ook nop<P>Card wordt niet herkend??<P>wie oh wie heeft de oplossing<P>Helgo confused.gif" border="0

• 2 weken later...
Geplaatst:

Ik heb hetzelfde probleem.<BR>geen werkend file te vinden.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Hoera de files zijn er !<P>Werkend en snel !<P>Geduld wordt beloond <P>Jemp laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0

Geplaatst:

Beste vrienden, ik probeer me aan de spelregels te houden, en geef dus geen links<P>Zal ze effe mailen.

Geplaatst:

Waw dat meen je niet stuur je ze mij ff smile.gif" border="0 dan kan ik ze eens uittesten<BR>groetjes Rospo

Geplaatst:

Rospo, zend me effe een personal met je e-mail, in ben dit nl kwijt<BR>Je moet nog zelf sommige keys invullen<P>Groeten Jemp

Geplaatst:

Ik lees nergens in de board regels dat er geen links mogen worden geplaatsd hoor.<BR>Toxic[Q] - kun je nog een keer je standpunt hierop verduidelijken.<P>In de tussentijd, geen link maar een naam: "Phill". Kijk's op zijn site...<P>2old

Geplaatst:

Stop met mailvragen boys, teveel werk ermee !<P>Zoek achter de Barracuda Files, vb inderdaad op "Phills" te vinden ( hier fout in Zip file ), of den "ARABRUS", of den "Digitalos", volg sommige linken op satcodes clubs, of monstersat, er zijn zeker al drie sites die ze hebben, en het aantal groeit gestadig aan.<P>Succes, en proficiat aan de makers !

Geplaatst:

OK Problem solved.<P>Topic kan dus gesloten worden.<P>Groeten Satkeumes

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.