Gast Geplaatst: 4 juni 2001 Geplaatst: 4 juni 2001 Iemand een oplossing of werkende files voor deze versie. Alle gekende PIC red files voor en andere doen het blijkbaar niet.<BR>Beveiligde Cam ?<BR>Krijg er totaal geen beeld op !<BR>What's wrong ?<BR>
Gast Geplaatst: 8 juni 2001 Geplaatst: 8 juni 2001 hallo, sinds een paar dagen beschik ik ook over de zelfde module en heb het zelfde probleem.de bekende red label module files werken er niet mee.<BR>heeft iemand hier een oplossing voor<BR>groeten<BR>dank u bij voorbaat<BR>jan
Gast Geplaatst: 9 juni 2001 Geplaatst: 9 juni 2001 Ik sluit me hier bij aan, hier ook nop<P>Card wordt niet herkend??<P>wie oh wie heeft de oplossing<P>Helgo
Gast Geplaatst: 26 juni 2001 Geplaatst: 26 juni 2001 Ik heb hetzelfde probleem.<BR>geen werkend file te vinden.
Gast Geplaatst: 9 juli 2001 Geplaatst: 9 juli 2001 Hoera de files zijn er !<P>Werkend en snel !<P>Geduld wordt beloond <P>Jemp
Gast Geplaatst: 9 juli 2001 Geplaatst: 9 juli 2001 Beste vrienden, ik probeer me aan de spelregels te houden, en geef dus geen links<P>Zal ze effe mailen.
Gast Geplaatst: 9 juli 2001 Geplaatst: 9 juli 2001 Waw dat meen je niet stuur je ze mij ff dan kan ik ze eens uittesten<BR>groetjes Rospo
Gast Geplaatst: 9 juli 2001 Geplaatst: 9 juli 2001 Rospo, zend me effe een personal met je e-mail, in ben dit nl kwijt<BR>Je moet nog zelf sommige keys invullen<P>Groeten Jemp
Gast Geplaatst: 10 juli 2001 Geplaatst: 10 juli 2001 Ik lees nergens in de board regels dat er geen links mogen worden geplaatsd hoor.<BR>Toxic[Q] - kun je nog een keer je standpunt hierop verduidelijken.<P>In de tussentijd, geen link maar een naam: "Phill". Kijk's op zijn site...<P>2old
Gast Geplaatst: 10 juli 2001 Geplaatst: 10 juli 2001 Stop met mailvragen boys, teveel werk ermee !<P>Zoek achter de Barracuda Files, vb inderdaad op "Phills" te vinden ( hier fout in Zip file ), of den "ARABRUS", of den "Digitalos", volg sommige linken op satcodes clubs, of monstersat, er zijn zeker al drie sites die ze hebben, en het aantal groeit gestadig aan.<P>Succes, en proficiat aan de makers !
Gast Geplaatst: 10 juli 2001 Geplaatst: 10 juli 2001 OK Problem solved.<P>Topic kan dus gesloten worden.<P>Groeten Satkeumes
Aanbevolen berichten