impuls Geplaatst: 17 november 2003 Geplaatst: 17 november 2003 Hoi, Op bovengenoemde ontvanger stond een of andere allcam patch maar op verzoek van de klant heb ik hier weer de orginele firmware opgezet (6072) met de OSlink. De kanalen heb ik gewoon via de Sat. weer gescanned en op de juiste volgorde gezet..App. werkt nu weer gewoon met de Org. C+ kaart en standaard pakket. Het probleem is dat het app. nog erg veel last heeft dat het beeld en geluid stottert en freezed en even zwart wordt op de C+ Kanalen.... Wie heeft er hiervoor nog een tip? Dreambox 7000s Moteck SG-2100, 88cm Triax.
Gast Geplaatst: 18 november 2003 Geplaatst: 18 november 2003 Misschien eerst een lege firmware in pompen, dat wil wel eens helpen.
pipodekloon Geplaatst: 18 november 2003 Geplaatst: 18 november 2003 Hallo dan zou ik ook zeker niet de eeprom vergeten leeg te maken.Daar zitten ook nog settings in.En dit voorkomt ook veel problemen. suc6
impuls Geplaatst: 18 november 2003 Auteur Geplaatst: 18 november 2003 Citaat: Hallo dan zou ik ook zeker niet de eeprom vergeten leeg te maken.Daar zitten ook nog settings in.En dit voorkomt ook veel problemen. suc6 Kun je mij dan ook vertellen hoe ik de Eeprom leeg maak? Dank je Dreambox 7000s Moteck SG-2100, 88cm Triax.
Gast Geplaatst: 19 november 2003 Geplaatst: 19 november 2003 gewoon een lege eprom zoeken en die erin zetten dan tijdens het patchen ze staan wel bij onze vriend mark Rinus
bobert Geplaatst: 20 november 2003 Geplaatst: 20 november 2003 hier heb je een lege firm en eeprom (bijlage) groeten robert 456141-DecoderLeegmaken.zip freedom 1.03 sx 6in1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen