Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

De volgende zenders zijn viaccess gecodeerd in het Televisa pakket op de PAS @ 43°W :<BR>Eco<BR>Ritmo Són <BR>TeleHit <BR>Galavisión<BR>Telenovelas <P>Kan iemand mij vertellen over deze zenders nog op een goldcard te prakken zijn ?<P>Groeten,<P>Ron

Geplaatst:

Als je de juiste ident van deze pakket weet en een werkende sleutel ja dan kan dat. wink.gif" border="0

Geplaatst:

Nope weet ik niet.<BR>Heb er momenteel ook geen pc aanhangen om te loggen.<BR>Wie heeft ze wel ?

Geplaatst:

Hallo,<P>ik ben hier ook al tijden naar op zoek,<BR>maar heb nog niets gevonden.<BR>Als jij iets vindt laat het mij dan weten.<BR>Wat voor schotel heb jij eraan zitten.<BR>Ikzelf heb nu een 1 meter schotel geplaatst.<BR>Echter krijg geen beeld ook niet van FTA kanalen.<P>Groeten,<P>Nico <BR> smile.gif" border="0

Geplaatst:

Ik heb er een Triax 88 cm aanhangen met een Alps LNB.<BR>Werkt perfect en heb een absolute storingsvrije ontvangst.

Geplaatst:

Ik kijk met 1,20 in de buurt van Frankfurt/M.<BR>Ontvangst prima..! Bv. Fox-Sport is ongekodeerd.<BR>Op 45gr. PanamSat ook goede ontvangst. RTL feeds en zo.<BR>Dat Televisa paket lijkt me ook wel leuk om eens naar te kijken.<BR>Heb ook nog geen files gevonden.<BR>Iemand enig idee...? confused.gif" border="0tongue.gif" border="0

Geplaatst:

Svetik,<P>Klopt... het FOX-SPort kanaal is ook hier prima te ontvangen. Dat geeft dus hoop voor de Zuid-Amerikaanse kanalen want ik meen te weten dat ze ook deze kant op beamen.

Geplaatst:

Ik zal het even kort sluiten.<BR>Ja deze kanalen zijn echt,want vorig jaar waren deze ongecodeerd totdat èèn betalende klant hier in nederland er achter kwam en ging klagen.<BR>Sins dien alleen nog maar achter een sleutel.<BR>Men betaalt immers 319 DOLLAR per jaar voor 5 kanalen.<BR>Een hoop centjes,maar maak je niet druk het komt wel.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.