Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Goedemorgen lieve beeldbuiskijkers,<P>tot m'n grote schrik bemerkte ik gisteravond dat mijn geliefde TV1000 en aanverwanten in het V*sat bundeltje het niet meer doen.<BR>Heeft iemand hier een update voor ?<BR>Ik gebruik de Red versie :-)<P>Alvast bedankt

Geplaatst:

Hallo <P>Kijk hier eens of deze files werken<BR> <P>M.vr.gr. SatKoos<P>Geen links naar key sites <BR>[ 09-06-2001: Message edited by: satkeumes ]<BR> mad.gif" border="0mad.gif" border="0mad.gif" border="0mad.gif" border="0<p>[ 09-06-2001: Message edited by: satkeumes ]

Bye from SatKoos

The Sky Is The Limit !

Geplaatst:

Aan deze kant werkt het hele pakket nog.<BR>volgens mij werk ik met postic files.<BR>Kan je verder op dit moment niet helpen ga het weekend weg.<BR>Greetings Tukker1

Geplaatst:

Het werkt allemaal weer.<BR>Het is een probleempje als je goldcard progt met een VP2. En dan specifiek het proggen van de Eeprom. Als je de VP2 gebruikt moet je perse de BIN file gebruiken ipv de HEX versie.<BR>Dus voor de VP2 fans. Eerst de loader, dan de BIN versie voor de Eeprom en als laatste de PIC HEX file om alsnog een keer de PIC te overschrijven.<BR>Met het gebruik van de BIN file ben je ook meteen die rare "smartcard initialising" meldingen af.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.