Ga naar inhoud


Op D-Box gaan de Franse zenders slecht open


Gast Bithopper

Aanbevolen berichten

Sinds C+ aan het rommelen is geweest met de coderingen heb ik een probleem met de Franse zenders.

Zoals ik al eerder in het forum heb vermeld, kreeg ik de NL-zenders open door handmatig de PID's aan te passen en de autoPID en PMT op uit te zetten.

Maar zoals ik al zei krijg ik de Franse zenders (denk aan C+ en de andere Viaccess/TPS zenders) met heel veel moeite open. Constant moet ik bij iedere zender met behulp van Menu/C/3 mijn cam resetten. Zelfs dan wil het soms nog niet werken.

Even ter verduidelijking: ik werk hier met een D-Box1, AMON 4.1 Conax, eerst NoManIt 1.3h - nu Dr. Jamal 2003 V1.0.11.

Wie heeft er een oplossing?

Link naar reactie
Delen op andere sites


ik weet niet waar jij je box op hebt staan maar in nominit menu paars wat heb je daar staan bij 6 denk als je dat op off hebt staan je ook weet dat de viacces niet open gaat

 

Rinus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals ik al zei... Bij 6 heb ik alle opties al geprobeerd. Soms gaat er een zender open, soms niet. Het is in ieder geval zo, dat ik niet zomaar van het ene kanaal naar de andere kan zappen. Ik heb hier van de week ook een Strong 8100 gehad en die zapt dus zonder problemen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...