Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Je hebt helemaal gelijk natuurlijk. Het gros van de members zal er ook zeker hun verstand gebruiken omdat zij gebaat zijn bij een leuk en gezond hobby-board. De zwervers, smekers en degenen met een plaat voor hun hoofd bezorgen de sherif en deputy's handenvol werk. Laten we hopen dat de media-aandacht op een laag pitje komt te staan, zodat zij ook weer wat meer tijd voor de hobby over houden. smile.gif" border="0<P>@Toxic[Q] Denk je een beetje om je hart. wink.gif" border="0

Geplaatst:

Heren, <BR>Ik vindt het erg spijtig om je beledingen enz. aan elkaar te lezen. Worden de Heren niet een beetje te opgewarmd door kleinigheden?<BR>Dit is een hobby-board, en hopelijk is het doel om elkaar te helpen.<BR>Bij helpen wil ik niet zeggen hex files enz, zomaar doorgeven, maar tips doorgeven, sites etc. aanduiden waar dat informatie kan gevonden worden.<BR>Het lijkt mij soms dat ToxicQ en zijn deputies hun handen vol hebben om de zaken behoorlijk te houden. <BR>Zijn er ergens geen regels van beleefdheid te respecteren op dit site? Op andere sites (bv, in Engeland)wordt "Flaming" gestraft. Het is misschien maar 5% van ons die hun beleefdheid vergeten, maar kan het niet wat beter?<BR>Laat ons het een leuke en beleefde hobby houden!<BR>PS Ik ben maar 2 maanden bezig en ik kan nu al behoorlijk mijn eigen boontjes doppen - geholpen door vrienden-hobbyists op verschillende sites, Sat4all inbegrepen!<BR>Bedankt allemaal!<BR>Het kan zijn dat jullie mij een ouwe l*l vinden, maar a.u.b. "Keep it cool" - dan kunnen wij allemaal bijleren,profiteren en genieten.<BR>Groejes,<BR>tonyt<BR>PPS Als mijn Nederlands niet perfekt is sorry, ik ben van het land van slecht bier en goede Whisky.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.