Romeo_ Geplaatst: 22 november 2003 Geplaatst: 22 november 2003 lees dit ff - instellingen The Source is Out There....
Gast Geplaatst: 24 november 2003 Geplaatst: 24 november 2003 Als je gewoon met X wilt spelen maar niets wilt installeren, hier is een Java X Server Applet wat ik op de universiteit altijd gebruik... http://wiredx.net/ Groeten, Thomas
MySat Geplaatst: 30 november 2003 Auteur Geplaatst: 30 november 2003 Tja, soms heb je even andere prio`s ....... zoals een auto en zo. Dat is bijna geklaard dus weer effe wat tijd om te hobby-en. RH8 draait inmiddels binnen VMware en dit alles foutloos. Ook inmiddels Remote Desktop van MS draaiende en dit werkt ook prima. Wat ik dus NIET snap is het probleem met X-server indien ik remote de RH8 sessie start. Doe ik dat lokaal op mijn NT server dan loopt dit dus perfect. Iemand enig idee alvorens ik verder ga met de gegeven tips inzake de Xserver onder Windows Alvast bedankt voor de tips Mysat Niks is geheim in deze wereld, ik weet alleen soms niet waar of van wie ik de juiste informatie kan krijgen +++ 4 x VU solo SE / T90 / 7 Quad LNB's / OpenPli / Latest Oscam / Raspberry / Strong SRT7404 (op de plank voor de jaarlijkse update ) +++
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen