Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

heeft TICKET ooit al gewerkt met viaccess pmk's ?<BR>Guy

• 2 maanden later...

Geplaatst:

Deze vraag wilde ik eigenlijk ook net stellen,dus plak ik hem hier maar achteraan...<P>Ik krijg wel het blauwe testbeeld met Viasat erop te pakken, en zie aan de epg dat er ook wat uitgezonden wordt...<BR>Maar blijf dus alleen het testbeeld houden,vreemd..<BR>Alhoewel er vast wel een verklaring voor zal zijn.<P>Haal ik m'n kaart eruit dan is het testbeeld weg,dus zou je denken dat de kaart zelf in pricipe goed werkt........<BR>............................................<p>[ 02-09-2001: Message edited by: Ladder-Sat ]

Geplaatst:

Ticket werkt hier. Een nederlandse vriend van mij hier in het dorp heeft diverse keren voetbal zitten kijken laatst met de strhs software. De vraag is alleen wanneer ze uitzenden....<P>Ed<BR>Stockholm<BR>Zweden

Geplaatst:

Ze zenden niet allen voetbal op viasat+ reklamere ze dat er ook films worden uitgezonden. Dit zou in september beginnen wink.gif" border="0

Geplaatst:

Alleen op ticket 3 senden ze film de rest testen ze alleen de epg.<BR>Ik ook kreeg allen test beeld maar plotseling wert het beeld zwart en krijg kaart ok maar verders niets. Maar een vriend in sweden heb ticket 3

Geplaatst:

De sportzenders van Ticket werken hier ook wel.<P>Alleen zijn er ook een paar kanalen waar dat blauwe testbeeld te zien blijft,terwijl er volgens de epg een film aan de gang zou moeten zijn,en dat lijkt mij erg vreemd. confused.gif" border="0

Geplaatst:

het werk<BR>ticket 7 nora<BR>ticket 4 erotic visions<BR>ticket 5/6 test<BR>key ** ** ** **<BR>sec6<P><BR>GRRRRRRRRRR mad.gif" border="0mad.gif" border="0mad.gif" border="0<p>[ 06-09-2001: Message edited by: satkeumes ]

Geplaatst:

waar is ticket op astra of ergens anders op en fre... graag<P>grtZ mike

Geplaatst:

Ticket zit op de Sirius Satelliet op 5 graden oost. Dus je zult een draaibaar systeem moeten hebben of een lnb richten op Sirius..<P>Groetjes Randomizer,

Geplaatst:

Hi,<BR>ik heb op ticket 5 en 6 een test en op 7 nora<BR>en op de ander epg tests.<BR>THNX cool.gif" border="0

Geplaatst:

[ 06-09-2001: Message edited by: satkeumes <P> Excusus<P>Ik wist niet dat ik deze keys niet mocht gebruiken<BR>Als ik dit geweten had dan had ik het niet gedaan<BR>Sorry voor de overlast<BR>m.v.g janneman

Geplaatst:

Let wel op : De strch files werken niet voor Ticket, zelfs niet met de juiste codes.<BR>De testbeelden zijn geen probleem, maar de werkende kanalen kun je niet zien.<BR>Vianix werkt wel hiervoor.<P>Edwin

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.