Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ik heb ook de file Strsh0709 getest op een redcam 477 maar dat werkt niet geef aan dat een verkeerde kaart in zit. de barudda werkt wel goed, maar geen ticket. wie heeft wel ticket op een redcam 477.<BR>ik mis nog meer kanalen bij viasat. zoals mtv.<BR>groetjes marcel.

Geplaatst:

Aha.. dat is dus het probleem!<P>Ik gebruik de "Barra" filetjes..<BR>(Redcam V.781)<BR>En zie dus buiten epg's op Tick*t 3,4,7 helemaal nix... terwijl ik inderdaad wél de juiste key's gebruik.<P>Op 5 is er wel sprake van een "bewegend" testbeeld,met een of ander verhaal over boxen...<P>Gezocht naar Vianix..<BR>Maar is dit wel het goeie proggie?<BR>Degene die ik allemaal tegenkom zijn voor D2Mac confused.gif" border="0<P>[ 07-09-2001: Message edited by: Ladder-Sat ]<p>[ 07-09-2001: Message edited by: Ladder-Sat ]

Geplaatst:

Per abuis had ik in een eerdere reply dit neergezet:<P> Ik gebruik de "Barra" filetjes..<BR> (Redcam V.781) <BR> confused.gif" border="0 <P>maar dat zal nog wel even duren voordat Versie 781 er is... laugh.gif" border="0 <P>Ik bedoelde dus versie 481....<P>Maar ik vraag mij dus ook af welke files ik nu wel moet gebruiken in die 481-cam, voor de Ticket's..<P>MTV doet het wel gewoon bij mij overigens met die "Barra" files...

Geplaatst:

download de nieuwste baracuda 105 en je zult zien dat ticket dan wel werkt...LET WEL 104 doet niets je moet wel de 105 hebben

Vu+duo2 , Xtrend 4000 ontvanger met Pli4.0..,PopcornHourA-200, A-100 en AppleTV3,

CDS en Ziggo kaart...

Geplaatst:

Zijn deze ook open te krijgen op een 9800s , want tot nu toe altijd testbeeld met epg die het anders aangeeft<BR>heeft iemand een idee welke versie er in een 9800s zit<BR>thnks

Geplaatst:

Hoi Luca,<P><BR>Het is i.d.d wel te zien op een nokia9800, werkt hier ook prima laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0 en betreft die test beelden hoord ook zo tot nu toe, ook al geeft EGP aan dat er een film loopt, dit in verband omdat ze nog aan testen en knoeien zijn, er zijn wel een paar tickets actief, terminste als je in het bezit bent van de juiste keys laugh.gif" border="0<P><BR>Bruce cool.gif" border="0

Geplaatst:

Welke files werken nu op een echo cam 3000(helaas slechts 8 providers).Tot nu slechts testbeeld!!<P>J.B.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.