Ga naar inhoud


Geeft topfield ondertiteling op TPS en C+ France?


jepe

Aanbevolen berichten

Geeft topfield ondertiteling op TPS en C+ France?

Wie kan dit met zijn Topfield controleren. TPS geeft altijd ondertiteling bij filmkanalen wanneer film 2 taling is. C+ France geeft op de film kanalen sonms ondertiteling. Op mijn Humax gaat dat via teletekst en dan pagina 889. Mijn vraag geldt zowel voor de Topfield 4000 als de 5000.

 

bvd

 

JP

Link naar reactie
Delen op andere sites


Citaat:
C+ France geeft bij mij op dit moment zelfs geen Teletekst optie, het selecteren van een subtitle-spoor kan in principe wel bij de Top4000 maar ik heb tot nu toe nog niet gezien dat er bij C+ fr een ondertiteling meegezonden werd.
Je suis desolee.

Bedankt voor reactie. Bij mij op de Humax, moet je de tv teletekst inschakelen en dan 888 of 889, maar ik weet niet of dat bij Topfield zo ook werkt.

met vr gr
JP

Ps reacties Topfield 5000 bezitters ook zeer welkom.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Bedankt voor reactie. Bij mij op de Humax, moet je de tv teletekst inschakelen en dan 888 of 889, maar ik weet niet of dat bij Topfield zo ook werkt.


Nou het gaat mij niet zo zeer om hoe de Topfield werkt (4000 en 5000 werken trouwens wat dit betreft hetzelfde) maar om het feit dat C+ frans uberhaupt de mogelijkheid niet geeft om teletekst te selecteren.
Maar geef eens een voorbeeld van een zender want dit praat een beetje moeilijk.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt gelijk. Bv Canal plus, geel ed, dus de filmkanalen geven soms op een film ondertiteling. Helaas dus niet bij alle films dus vaak ook op Humax geeft hij geen ondertitelig. Ik schat zo dat een op de 5 wordt ondertitelt. Reeds bedankt voor de gedane moeite.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...