Gast Geplaatst: 19 november 2003 Geplaatst: 19 november 2003 Dit is eigenlijk meer een vraagje aan de moderators en in hoofdzaak waarschijnlijk Toxic,maar ik wou jullie meningen over dit forum wel eens weten. Een ieder die wel eens wat verhandeld hier op dit board heeft vast wel eens een negatieve deuk opgelopen bij dit forum. Meestal waren dit (vroeger)commentaren op de vraagprijs etc etc. Inmiddels wordt dit wel goed recht getrokken door de mods. Ikzelf heb inmiddels goede ervaringen met een internationale verkoop site. Ik bedoel hiermee "#############". Snap trouwens niet dat dit woord hier een commerciele link is en het woordje "###############" ook niet gewoon kan, maar dit even ter zijde. Vindt de manier van handelen veel leuker en spannender (het "autobod")systeem. Tel daarbij op dat je je zaken kunt veilen. Het leukste is nog dat je de koper of verkoper kunt "checken" middels een feedback die je over hem of haar kunt schrijven. Ik snap wel dat dit geen aan en verkoop site is maar het kan misschien wat anders. groeten, Piet
Joop M Geplaatst: 19 november 2003 Geplaatst: 19 november 2003 @ Piet,Ik denk dat dit forum gewoon is je hebt iets te koop, of je vraagt wat te koop. Handelen of veilen doe je op ############ Ik hoop dat dit gewoon onder elkaar iets te koop aanbieden is,het liefst per pm Als dit niet naar je zin is ga je naar ################### Doe ik ook Grz Joop. Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.
Gast Geplaatst: 19 november 2003 Geplaatst: 19 november 2003 @joop, Wat hier gebeurt is toch ook gewoon handel onder particulieren ??? Ongetwijfeld zal er best wel een handelaartje schuilen op het te koop/gevraagd forum. Dit kun je toch niet helemaal tegenhouden denk ik. Vindt alleen de manier waarop je het verkoopt veel leuker en spannender. Vooral bij ########### waar je niet kunt zien wat een ander biedt op het object. En de tijdsdruk die gaat spelen als een object afloopt in zijn tijd. Je ziet vaak bij een tien-daagse veiling dat er in de laatste minuut nog pijlsnel een aantal keren geboden wordt. Nog ff vraagje aan de mods ?? Ik dacht dat genoemde(in principe voor particulieren ) twee verkoopsite,s geen commerciele links waren aangezien zelfs Ome merde een van deze verkoopsite,s welke ik noemde, die geband wordt, ook gewoon gebruikt in zijn betoog. met vr.groet, Piet
Ron Geplaatst: 19 november 2003 Geplaatst: 19 november 2003 Piet, wat jij nu doet lijkt mij opzettelijk wat onrust zaaien tussen de moderators onderling. Wij hebben inmiddels duidelijke overeenstemming over dit onderwerp. Al onze neuzen staan nu in dezelfde richting. Ik raad je dan ook vriendelijk aan niet meer onze bad-words lijst te omzeilen met sterretjes. Beide door jou genoemde sites zijn commerciele sites en daarnaast houden zich er enorm veel (zwart) handelaren op. Daar werken wij dus niet aan mee en daarom zijn de links off-limit op sat4all en dat blijft zo. Sat4all is een forum en geen verkoop site. Vind jij het verkopen en kopen echt zo "spannend" zoals je zelf zegt, ga dan fijn daar kijken. Niemand houd je tegen. Dan houden wij ons hier bezig met zaken die echt belangrijk zijn en dat is de satelliet hobby. Verder commentaar (niet nodig naar mijn mening) via PM. Tox. PS, als wij een handelaar ontdekken ("particulier" of niet) op ons te koop/gevraagd forum en hebben daarvoor duidelijke aanwijzingen, krijgt hij een email, IP en account ban op onze server. Zonder waarschuwing dus.
Aanbevolen berichten