Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb en blijf problemen houden met de c.i.module viaccess red.het vreemde is dat de coderingen wel werken op een zwarte c.i.module en nog steeds niet op een rooie.blijf ook foutmeldingen krijgen en wordt er zelf zo langzamerhand gek van heb alles weer opnieuw geprobeerd maar het werkt nog steeds niet.ook de files die men mij toegestuurd heeft,precies het zelfde probleem hij herkent helemaal niks.zal ik dan toch een module van de eerste productie hebben waar een aantal fouten in zit (heb ik gelezen).ik ben aan het einde van mijn latijn .dus nogmaals wie oh wie weet hier raad op.of hebben anderen ook nog steeds dit probleem.!!!!!! mad.gif" border="0mad.gif" border="0mad.gif" border="0

Geplaatst:

Jij hebt op dit moment het pech dat jij een v1.0v4.78 Red Cam hebt.<BR>De vorige versie van de RedCam de v1.0v4.77 werkt wel met de RedCamfiles. de nieuwe versie RedCam werkt niet met de RedCamfiles.<BR>Dat is het probleem. Nog even afwachten totdat dit probleem opgelost is, of zelf ermee aan de slag gaan.<P>Groeten Satkeumes

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.