Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik ben VIA veel tuinhekjes naar binnen gegaan maar krijg geen ACCESS.<BR>Ik heb een bos sleutels maar kan de juiste niet vinden.<BR>Kan iemand mij helpen a.u.b.<BR> laugh.gif" border="0shocked.gif" border="0

Selfsat H50D2 & Stab HH90 + VU+DUO2 (VTI 6xx) + Onkyo TX-SR508 + LG 55UB850V UHDTV =  :rolleyes:

Geplaatst:

MacGuinness vriend ! Ik kom je ook overal tegen he :-)<BR>Of zal het er aan liggen dat we beiden Echostar-viewers zijn.<P>Je vergeet erbij te zetten of je de Echostar met ingebouwde viaccess hebt (dus geen losse ci !)... of niet.<BR>Welke softwareversie draait er op de Echostar.<BR>Wat voor kaart gebruik je en welke programmer ? pfff<BR>Zoiets dus.<P>FYI bij mij draait viaccess zeer probleemloos.<P>Greetz

Geplaatst:

Pong38 m'n jongen jij hebt toch overal verstand van. laugh.gif" border="0 Ik heb eeb AD3000IP Firmware 7.00.<BR>Twee CI's: Aston 1.05 & Viaccess zwart (geloof ik) UK 1.2 <BR>Ik ben zelf 1.79 M (of is dat niet belangrijk laugh.gif" border="0 )<BR>Via heeft het gedaan tot vorige week. Nu kan ik mijn (juiste) sleutel niet meer vinden. frown.gif" border="0

Selfsat H50D2 & Stab HH90 + VU+DUO2 (VTI 6xx) + Onkyo TX-SR508 + LG 55UB850V UHDTV =  :rolleyes:

Geplaatst:

Of ik er verstand van heb ?? Nou een beetje dan. Ik ben ook maar pas weer begonnen.<BR>Maar... ik ben eerst twee weken dagelijks urenlang forum af wezen struinen naar informatie. En daar hebben de meeste hier geen tijd/zin in. Absoluut niet persoonlijk bedoeld Maccie.<P>Maar we moeten elkaar wel een beetje blijven helpen niet waar ??? Je hebt private mail.<BR>Succes !

Geplaatst:

Pong33 bedankt voor je reply. Maar ik heb echt wel sites afgezocht. Daar heb ik drie sleutels gevonden. Maar 't werkt niet.<BR>Net als je privé bericht. (Niets ontvangen)<BR> shocked.gif" border="0rolleyes.gif" border="0

Geplaatst:

Hi Mac,<BR>Het lijkt erop dat we met dezelfde hard- en software werken, alleen heb ik een 1.0V477 cam.<BR>Wat ik niet begrijp, je zegt dat je vorige week nog wel beeld had en nu niet meer. Geldt dat voor alle providers?

Geplaatst:

Hoi Mac,<P>hier zijn de gegevens :<P>Schotel : 48 graden<BR>Motor : 45 graden<P>Succes met het afstellen.<P>Ron<p>[ 25-06-2001: Bericht aangepast door: Pong38 ]

Geplaatst:

Hoi,<P>Heb een Echostar AD3000IPVA met een Aston 1.05. Hier al bijna 2mnd geen problemen met viaccess, ik gebruik nog steeds dezelfde bestanden. Laatste ROM in de ontvanger.<BR>Kan ik helpen ?

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.