Gast Geplaatst: 19 november 2003 Geplaatst: 19 november 2003 Aangezien mijn dreambox rechtstreeks aan het internep hangt heb ik de Apache webserver, php en mysql geinstalleerd. Ik hier en daar een opstart script heb veranderd. Nu wil ik de 'runtime' verie van het linux besturingssysteem in de flash zetten zodat wanneer ik de machine moet resetten ik niet de hele bende opnieuw in hoeft te kloppen en ook de kanalen lijst gewoon klaar staat. Weet iemand hoe ik dit moet doen. Chris www.gerrist.nl
Lucky_Luke Geplaatst: 19 november 2003 Geplaatst: 19 november 2003 Waarschijnlijk vele mogelijkheden, maar in mijn ronaldd versie staat in "ftp://dreambox/var/tuxbox/start_enigma": Citaat: # Put the programs you want to run in /hdd/root/startup.sh # These will be started when enigma is running for 30 seconds. # Within these 30 seconds the network should be running. Je kunt daar wellicht een scriptje zetten dat al je cfg/xml/etc. files naar de juiste plek kopieert. Ik mount daar alle nfs shares e.d. Lucien
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen