Gast Geplaatst: 25 juni 2001 Geplaatst: 25 juni 2001 Gelukkig werkt mijn viaccess kaart weer. Maar al vanaf het begin werkt de NRK 1 en 2 op de Thor met haperingen. na enkele seconden staat het beeld even stil. Tevens werkt alles op de ontvanger heel erg traag zodra ik op NRK 1 of 2 ben. Zappen duurd dan soms een minuut. Is er iets vreemds met deze zenders?? dit heb ik nooit goed gehad op mijn ontvanger.<P>Misschien heeft iemand een tip of juiste file??? (sathopper@softhome.net)
Gast Geplaatst: 25 juni 2001 Geplaatst: 25 juni 2001 Wat voor ontvanger gebruik je, en e.v.t. welke Cam gebruik je.<BR>Mischien kan ik je helpen<P>Greatings D.Cam
Gast Geplaatst: 26 juni 2001 Geplaatst: 26 juni 2001 @sathopper,ik deel de ervaring met jou,waarschijnlijk heb jij net als ik een Echostar ontvanger.<BR>ik zelf heb de ad 3000 ip viaccess met softwareversie 600,ik heb alle software versie,s getest en alle hebben dit verschijnsel.ook de Echostar 2110 viaccess heeft dit probleem.een belletje naar Echostar deed echter ook geen uitkomst bieden zij beweren nooit klachten te krijgen terwijl alle Europeese boarden er vol van staan.advies:blijven zeuren bij Echostar<BR>succes
Gast Geplaatst: 26 juni 2001 Geplaatst: 26 juni 2001 Ik heb een echostar 2110 met ingebouwde viaccess en 2 CI slots waarin ik eentje gebruik voor een Aston SECA module. de andere ga ik voor Conax gebruiken als de codes er zijn.<P>Ik heb dus met deze viaccess geen problemen maar zodra ik op NRK ben gaat de heleboel zeer traag en dus haperingen in het beeld.<P>Als iemand mij kan helpen,..erg graag!!<BR>Anders hoop ik NRK te kunnen bekijken met Conax want dat zou half juni publiek worden.<P>(sathopper@softhome.net)
Gast Geplaatst: 4 juli 2001 Geplaatst: 4 juli 2001 De Echostarretjes doen erg moeilijk met de NRK kanalen in viaccess op thor. Als je dit kanaal met een freecam16 en ds9 bekijkt verloopt alles prima zonder onderbrekingen. Dus de oorzaak ligt bij de interne viaccess module.<BR>Echostar heeft al aangekondigd dit te verheplen bij de volgende software-upgrade.<BR>(wat nu weer even op zich laat wachten omdat ze een nieuw modelletje met hard disc aan het testen zijn).
Gast Geplaatst: 7 juli 2001 Geplaatst: 7 juli 2001 Zelfde probleem met via* via-irdet* slot(versie2.3 humax)<BR>met Gold card.<BR>
Gast Geplaatst: 8 juli 2001 Geplaatst: 8 juli 2001 Ik gebruik de VIAstrsh remote files met een V1.20UK CI-CAM. Op een Nokia 9800 geen probleem, op de Echostar D-2500IP wel problemen, zoals sathopper beschrijft. Lijkt dus aan Echostar te liggen. <P>Wel is het bij mij zo dat het signaal van de Thor flink minder is dan dat van de Sirius waar de rest van het Viasat gebeuren zit...
Aanbevolen berichten