Gast Geplaatst: 27 juni 2001 Geplaatst: 27 juni 2001 Nu ik aardig op de hoogte bem van de SECA files en het handmatig editten zit ik nu af te vragen hoe dit met viaccess nu zit.<P>Ik zie in de gewone files verschillende regels met getallen en en sommige regels met alleen maar dezelfde letters. Terwijl bij weer een andere ident, op een andere regel weer een code staat. kortom,...waarom is dit zo kris-kras doorelkaar bij Viaccess???<P>Misschien kan iemand mij meer vertellen of dit en of ook hier iets bestaat als PPUA en MK1.<P>Evt. via gewone meel; (sathopper@softhome.net)
Gast Geplaatst: 27 juni 2001 Geplaatst: 27 juni 2001 Viaccess is qua card handling heeeeeeeel erg gelijk aan D2-Mac. Het ECM/EMM algoritme daarentegen is heel veel steviger. Heb nog nooit zo'n kaart kunnen debuggen. (Zoek nog steeds naar een prog waarmee ik orig VA kaarten kan ehhh bekijken). Het lijkt op een combinatie EC-M EC-S met dien verstande dat er 1 sleutel wordt gebruikt,maar dat ieder entitlement ook een eigen sleutel offset kan hebben. Key 08-0F...Denk (maar dat gok ik) dat het een MK/SA combo is i.p.v. MK/PPUA...
Aanbevolen berichten