Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

De ViAccess hex files van 22 juni werken niet. Mijn Nokia 9800 geeft zelfs aan dat de kaart beschadigd is. Verder heb ik een key gevonden op het net voor 22-6, maar die geeft een IDENT aan, die niet in de hex file voorkomt. Hoe kan dit, en hoe op te lossen.<BR>Mail naar: veermanh@xs4all.nl

Geplaatst:

VIAstrsh2206remote.zip werkt hier perfect, Echostar 3000 met viaccess erop, NTV en ORT in het Viasat pakket op Sirius doen het beide

Geplaatst:

Ook hier werkt de bovegenoemde file. Alleen als ik de kaart 1 dag in het toestel laat zitten, herkent de ontvanger (ECHOSTAR 3000 IP VIACCESS), de kaart niet meer. ik moet hem dan herprogrameren met een andere hex-file. dan doet hij het weer. zeer vreemd. hebben soms meerdere mensen hier last van? shocked.gif" border="0

Geplaatst:

Ik gebruik'm nu al een week zonder problemen, m'n ontvanger staat niet 24/7 aan misschien maakt dat uit?

Geplaatst:

Als je niet kijkt en je schakelt je reciever standby 'parkeer' hem dan op een FTA zender.<BR>Op die manier kan een provider geen stoor signaal zenden. sleep.gif" border="0

Selfsat H50D2 & Stab HH90 + VU+DUO2 (VTI 6xx) + Onkyo TX-SR508 + LG 55UB850V UHDTV =  :rolleyes:

Geplaatst:

dat kan de provider zowiezo niet als de ontvanger op stand-by (dus uit) staat.<BR>Dan krijgt het LNB geen 15/18v. meer en kan de ontvanger dus onmogelijk nog iets ontvangen wink.gif" border="0 <P>Toxic[Q]

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.