Ga naar inhoud


Wanneer komt er nieuwe software 5000?


IJsvogeltje

Aanbevolen berichten


  • Reacties 39
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Citaat:
1. IRD status of Dec 06 2003 version
(1) System ID : 406
(2) Device Version : v5.2.40
(3) Application Version : TF-NPC 5.10.56
(4) Last Update : Dec 05 2003


Ik heb deze firmaware nog steeds nergens gevonden.
Waar o waar kan ik hem vinden ??

grt
Rene

Topfield 5000PVR, visiosat 60 cm, Matrix Reloaded, Aston 2.09

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals eerder gezegd zijn deze versies betaversies en dus nog niet helemaal af om voor de normale consument gebruikt te kunnen worden. Alleen een door Topfield geselecteerde groep betatesters hebben deze software van Topfield gekregen. Bij eventuele schade aan de ontvanger welke door deze beta versie kan worden toegebracht zijn zij gedekt door Topfield. Andere gebruikers zijn dat niet en daarom doet Toefield er van alles aan om zo veel mogelijk deze software NP te houden. Ze zijn daar nog een stukje strenger op geworden nadat een Duitse site altijd direct deze soft openbaar maakte en na een slechte versie betasoft heeft men dit dus strenger in de hand genomen.

 

Je kan dus op het net zoeken maar hoogstwaarschijnlijk vind je alleen de txt file zoals deze hier vermeldt staat.

 

Als enige wat ik op de laatste soft kan zeggen is dat hij zeker nog niet helemaal af is maar dat er bepaalde dingen zeker verbeterd zijn maar er is nog een aardige weg te gaan om alle belangrijke bugs uit te ontvanger te krijgen.

Satwatcher

---------------------------------------

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok dat is duidelijk, als ik nu terug ga naar de aug. versie, wordt dan de HD geformateerd? Heb dit nl. een paar keer gelezen.

 

Wil een andere versie ivm het niet kunnen zoeken van zenders, blijft nu constant hangen bij +/- 40 %

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Ok dat is duidelijk, als ik nu terug ga naar de aug. versie, wordt dan de HD geformateerd? Heb dit nl. een paar keer gelezen.

Wil een andere versie ivm het niet kunnen zoeken van zenders, blijft nu constant hangen bij +/- 40 %


Ik ga zodadelijk mijn firmware terug zetten van OKt2003 naar aug 2003. (bekende bug in okt2003 is het vastlopen van de scan rond de 36 %.)
Ik laat wel even weten hoe het met die opgenomen programma staat.
Ik neem aan dat ze behouden blijven, want als je een upgrade doet blijven ze ook bijhouden.

Topfield 5000PVR, visiosat 60 cm, Matrix Reloaded, Aston 2.09

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...