Gast Geplaatst: 30 juni 2001 Geplaatst: 30 juni 2001 voor zover ik weet moest de ATR veranderd worden ,die staat als eerste op de eeprom . Ik kreeg van iemand de nieuwe ATR en heb het met Hex workshop verandert op de oude file.<BR>Volgens mij is de ATR weer verandert voor redcam V478 maar hoe krijg je die. Ik denk dat je moet loggen met een originele kaart.<BR>de string die verandert moest worden weet ik niet zo uit mijn hoofd maar ik zet het vanavond wel op het Board.
Gast Geplaatst: 30 juni 2001 Geplaatst: 30 juni 2001 Ik heb 'm al :<P><BR>ATR OUD: 0A 3F 77 18 25 00 29 14 00 62 68<BR>ATR NIEUW:09 3F 67 2F 00 11 14 00 03 68 FF<P><BR>zoals ik zei ,de atr staat vooraan in de eep (begint bij 0000h) en is altijd evenlang<BR>dus wie daarmee wil stoeien ga je gang ,of zoek andere ATR's in algo faq's
Gast Geplaatst: 30 juni 2001 Geplaatst: 30 juni 2001 dat de eerste regel op de eepromfile verandert moest worden weet ik en heb ik dus ook geprobeerd,maar schijnbaar is en was dat ook niet de goeie.Hij blijft dienst weigeren.Zo heb ik al veel meer verandert zowel in de eeprom als in de pic file,maar blijf dus foutmeldingen krijgen of hij reageert helemaal niet.Dus ik zal vanavond even afwachten m.b.t. de regel die je hier neer wil zetten.Hopen dan maar dat dat weer iets anders oplevert.Want begin het een uitzichtloze oefening te vinden dus alsnog maar weer terug brengen want zoals ik het nu inschat kan het nog maanden duren voordat er daadwerkelijk een goeie oplossing voor komt.Als die er al komt.Dus ik ga maar weer mooi met het ds9 project verder want daar reageert v**cc*ss wel goed.Blijf het vreemd vinden hoor.<BR>maar ja we zien wel weer<BR>grtz hendrik b <BR>die je er net opzet heb ik geprobeert en die weigert dus compleet dienst zelfs geen foutmelding reageert nergens op.dus ik zoek nog even vrolijk verder <BR>maar toch bedankt voor de moeite abracadabra
Gast Geplaatst: 30 juni 2001 Geplaatst: 30 juni 2001 Aangezien het al meer dan een week geleden is dat we hier uitvoerig over hebben gehad wat de red label van v**ccess betereft zou ik graag willen weten of er vooruitgang geboekt is wat de kaart herkenning betreft.Ik ben er zelf nog steeds niet uit waar die (fout)zit,heb alles geprobeerd maar het is net of de cam dood is maar met een orginele mosc doet hij het wel.Wie weet waar de kaart herkenningsstring staat want dan wil ik daar nog eens mee gaan stoeien.<BR>grtz hendrik b
Gast Geplaatst: 2 juli 2001 Geplaatst: 2 juli 2001 geef de moed niet op. Dit is eigenlijk iets leuks voor de hobby. wat je moet doen is loggen met een originele kaart (werkende).en kijken wat de ATR is. Waarschijnlijk heeft viaccess meerdere ATR's en bepaalde bytes kunnen ook verschillen (Timing). Kijk maar eens in de readme van wallbanger.
Gast Geplaatst: 9 juli 2001 Geplaatst: 9 juli 2001 Hoera<P>Ze zijn er !<P>Werkend en met editor !<P>Geduld wordt beloond
Aanbevolen berichten