Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

kan iemand mij vertellen of de aston xena 1700 een rode of een zwarte viaccess cam heeft de cams zijn bij deze ontvanger ingebouwd ik heb zo'n ontvanger op proef maar heb nog geen beeld kunnen toveren met viaccess verder werkt hij perfect confused.gif" border="0

Geplaatst:

Heb hier een Xena1700.<P>Geen problemen op viacess:<P>Swiss, NTV, Pink, TV1000 etc....<P>Werkt prima hier....

Receiver: VU+ Solo 4K

Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)

Geplaatst:

Hier ook geen problemen met aston xena 1700. Viaccess werkt perfect, weet wel niet welke kleur viaccess cam, staat niet in manual van decoder. Alle keys die te vinden zijn op het net werken, heb ooit eens zelf file gemaakt met keys.

Geplaatst:

(dijkstra3)ok ik denk dat ik niet de goede zenders heb ingeladen ik ben inmiddels bezig om een echostar 2110 met viaccess aan te schaffen is iets goedkoper en moet ook wel goed zijn als iemand ervaring heeft met deze ontvanger graag even posten of mailen tongue.gif" border="0 <BR> smile.gif" border="0<p>[ 09-07-2001: Message edited by: auke.d ]

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.