Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Kan iemand mij vertellen of er kanalen zijn op Astra 19.2E die in Viaccess uitzenden?<P>Zo ja, welke?<P><BR>Bedankt!

Geplaatst:

Bij mijn beste weten alleen de standaard kanalen van C+ Frankrijk, bleu, jaune enz. geen kiosque of zo.

Geplaatst:

Viaccess is vooral interessant als je een positioner hebt. Buiten de Hotbird (n-tv, absat, ultra blue movie etc..)kun je dan ook de Sirius ontvangen en daar zitten de scandinavische betaalpakketten op (Viasat)

Geplaatst:

Hoe bedoel je bedo ?<BR>De files op de zelfde manier programmeren als die voor Ir**** en S*C* voor goldwafer.<P>Als je er al wat van af weet, van tijd tot tijd de keys updaten voor zover nodig en anders eens op het net naar files speuren.<BR>Begin bij links op deze site en ga op de gevonden sites via de links daar verder en je komt na wat speuren zeker tegen wat je zoekt. Suc6

Geplaatst:

snap er geen reet van ik heb de nieuwe key's<BR>alleen OD OE en OF indent 010c viasat maar helaas naks nano niks

Geplaatst:

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by bedo:<BR><STRONG>snap er geen reet van ik heb de nieuwe key's<BR>alleen OD OE en OF indent 010c viasat maar helaas naks nano niks</STRONG><HR></BLOCKQUOTE><P><BR>Wat is je probleem dan? Probeer anders gewoon een kant en klare file te laden, staan alle providers op hoor wink.gif" border="0

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.