Gast Geplaatst: 21 november 2003 Geplaatst: 21 november 2003 na de vakantie staan veel zenders op zwart ik heb hier een dsx7072/03 met zibi8nl-plus-emu-6072 staat alleen op astra. vragen : welke zenderpakket kan ik hiermee ontvangen en moet ik met download veranderen. canal+ blauw is bijvoorbeeld zwart ondanks abbo premiere is geheel zwart en nog veel meer ik moet alles met de hand invoeren , echter bij download snap ik niet welk pakket bij welke sat hoort en keys anders dan astra 19.2 hoef ik niet te hebben. tweede vraag is premiere nog wel te ontvangen lees er veel over maar begrijpen ho maar
Gast Geplaatst: 21 november 2003 Geplaatst: 21 november 2003 misschien dat je vergeten bent om canal plus te betalen tijdens je vakantie, dat kan gebeuren, en premiere is inderdaad op zwart gegaan tijdens je vakantie.(over gegaan naar een andere codering zodat we het jammer genoeg niet meer kunnen ontvangen)
Gast Geplaatst: 21 november 2003 Geplaatst: 21 november 2003 was het maar zo makkelijk canal plus niet te betalen nee hoor gewoon gedaan trouwens wel canaal rood en 16/9 das het vreemde eraan
Bigfoot Geplaatst: 21 november 2003 Geplaatst: 21 november 2003 Premiere kun je vergeten maar als je originele abokaart van Canal+ het niet meer doet heb je gewoon geen update gehad, en moet je ze even bellen! Als je de receiver aan had laten staan, was er geen probleem geweest.
Ðeninux Geplaatst: 21 november 2003 Geplaatst: 21 november 2003 Je hebt toch ook een emu versie dus kijk even of je wel op multicam draait, dit doe je door op de serv toets te drukken. DM-7020-Vu Duo- Dm 800 --Iphone4 Jailbreak
Gast Geplaatst: 22 november 2003 Geplaatst: 22 november 2003 Citaat: Premiere kun je vergeten maar als je originele abokaart van Canal+ het niet meer doet heb je gewoon geen update gehad, en moet je ze even bellen! Als je de receiver aan had laten staan, was er geen probleem geweest. soms he, kaart staat netjes op 32-12-2003 en operat.. of zo op 1-1-90 wat dat ook betekend, daar gaat het niet om canal rood en 16/9 wel beeld alleen blauw niet dat kan toch niet ????? hij stond ook op seca2 volgens mij probleem met de emu software trouwens niet de laatste versie in want dat kost mij weer 3 uur (serieel) en heb gelezen dat die d.. 6.31 ook niet perfect loopt
Ðeninux Geplaatst: 22 november 2003 Geplaatst: 22 november 2003 probeer dit eens : + toeds > D > 1 > 2. DM-7020-Vu Duo- Dm 800 --Iphone4 Jailbreak
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen