Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hallo gasten ik heb irdeto en seca onder controle maar nu wil ik eens proberen viacess onder de knie te krijgen. Nu heb ik gezien in satshop een black label versie 900167 te koop is. Is deze goed voor onze hobby en werkt deze in een strong 4375.<BR>zijn ook url's waar ik informatie kan vinden en michien links waar ik diverse prg. en hex files kan vinden. de keys heb al reeds gevonden maar verder weet ik nog niets.<BR>Wie wil me verder helpen.<BR>ja mag ook direct naar mijn email sturen<BR>satfreaks@hotmail.com<BR>Al vast bedankt.

Geplaatst:

Hallo Marcel,<BR>Momenteel is er geen verschil meer tussen een zwarte of een rode versie van de Viaccess module allebei lenen ze zich perfekt voor het decoderen van de kanalen die zich coderen via viaccess ,alleen is het zo dat de black module niet meer verkrijgbaar<BR>is via de gewone handel. Sommige leden beweren hier nochtans een black module te hebben besteld,en als je deze dan om een bijkomende inlichting vraagt blijven ze het antwoordt schuldig(is het niet Guy1). shocked.gif" border="0shocked.gif" border="0

Geplaatst:

Ik zou over dergelijke discussie niet wakker liggen, de Red Cam v478 werkt thans even goed als de vroegere black label.

Geplaatst:

bedankt voor de reacties. ik heb aardig wat gelezen over de CI. Ik denk dat de red label versie v478 ga kopen. bedankt voor alles.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.