Ga naar inhoud

ik zoek een nummer??

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Nou, bij de commercials van Wanadoo staat bij de eerste hit :

Citaat:
Adverteerder/merk: Wanadoo

Product: Internet Provider

Titel commercial: Acrobaat

Reclamebureau: TBWA\NEBOKO CAMPAIGN

Eerste uitzending: 13 augustus 2003

Afkomst muziek: Opdrachtmuziek

Oorspronkelijke titel: No more heroes

Componist: B. Eno

Uitvoerende(n): The Wallflowers

En bij de 2e :

Citaat:
Adverteerder/merk: Wanadoo

Product: Internet Provider

Titel commercial: Tribute

Reclamebureau: TBWA\NEBOKO CAMPAIGN

Eerste uitzending: 6 Maart 2002

Afkomst muziek: Bestaande muziek

Oorspronkelijke titel: No more heroes

Componist: onbekend

Uitvoerende(n): The Stranglers

Da's alles wat er te vinden valt met Wanadoo....;-(

Geplaatst:

@ozzo & marcel meijer,

No more heroes van de Stranglers is totaal iets anders dan we could be hero's van David Bowie, dat is totaal niet te vergelijken. Moeilijk soms om de juiste nummers te vinden, maar het geeft des temeer voldoening als je ze dan ook te pakken hebt en e marcel, Stranglers heb ik zelfs wel op DVD, dus mocht je deze bedoelen dan meld je maar even, succes verder met zoeken en ik ben wel benieuwd naar het eind resultaat, gr.

Zilverster.

You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.

Geplaatst:

ik ben vandaag via programma "bert" erachter gekomen dat het nummer is gemaakt door studio muziekanten en dus niet staat op een cd of is uitgebracht op een 1 of andere manier

het orgineel is van david bowie en in 1999 is een "remix" gekomen van the wall papers dit klopt verder allemaal

er is dus geen!! versie zoals ik zocht omdat dit stukje wat ik hoorde het enige is wat die muzikanten hebben gespeeld

al met al

knap jammer want hij zit perfect in elkaar

in iedergeval bedankt voor jullie hulp

groeten

marcel

Geplaatst:

Ik zou gewoon met Wanadoo in de slag gaan en proberen te achterhalen wie wat en wanneer.....

Als je een leuke dame van de PR afdeling van Wanadoo treft dan wil ze misschien wel extra haar best doen voor je. Of je contact het reclame bureau dat de clips voor Wanadoo maakt (vandaar dat ik die info er ook bijgezet had).

De aanhouder wint en ik heb het in het verleden al meerdere malen meegemaakt dat bijv. Veronica enzo gewoon netjes een video opstuurden met een clip.

Proberen dus.. dan sturen ze echt wel een cd'tje toe met het nummer erop....

Geplaatst:
Citaat:
@ozzo & marcel meijer,

No more heroes van de Stranglers is totaal iets anders dan we could be hero's van David Bowie, dat is totaal niet te vergelijken. Moeilijk soms om de juiste nummers te vinden, maar het geeft des temeer voldoening als je ze dan ook te pakken hebt en e marcel, Stranglers heb ik zelfs wel op DVD, dus mocht je deze bedoelen dan meld je maar even, succes verder met zoeken en ik ben wel benieuwd naar het eind resultaat, gr.

Zilverster.

Idd No more heroes van de Stranglers werd gebruikt bij de reclame voor krantenjongens. Is wel een vet nummer btw.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen