Ga naar inhoud


interne cam 5400 veranderen van aston naar irdeto


usefullaliman

Aanbevolen berichten

hi,m8

 

mijn kennis heeft een fortecstar 5400(geen z) gekocht en er zit een aston embedded cam er in (hij heeft er helaas niet veel kaas er van gegeten)nu wil ik de interne aston embedded cam vervangen door een irdeto embedded cam zodat het een allcam wordt.

 

de software vervangen is geen probleem,maar de interne cam van andere software voorzien is me niet gelukt,

als ik de soft er in laad(irdeto 1.5) krijg ik allemaal rare tekens in het dos programma en daar blijft het bij

 

de software voor de interne cam haal ik van een italiaanse site ,ik spreek helaas niet de taal

 

wie kan mij uitleggen hoe ik de interne cam van nieuwe software kan voorzien zo dat de kennis weer een irdeto embedded cam (allcam) heeft.

 

alvast bedankt,

 

gr,

"We ride together, we die together. Bad boys for life."

Link naar reactie
Delen op andere sites


het is heel simpel de cam kan maar 1 keer worden veranderd en omdat deze een aston cam embeded heeft is die dus al een keer veranderd en kan niet meer software matig naar irdeto veranderen.

dus op naar papendrecht en de cam laten verbouwen naar irdeto (kosten 25 euro) het bedrijf heet tegenwoordig xxxxxxxxxx dacht ik en zit op xxxxxxxxxxxxx

 

 

[color:"red"] Geen commerciele sites aanprijzen s.v.p. denk aan de regels... [/color]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij kan ook een Irdeto module kopen. Werkt bij mij prima met 6in1. Ook m'n C+ kaart doet het prima. Straks wordt er door C+ weer gerommeld en heb je voor de NL-zender misschien niet veel meer aan Irdeto-embedded. Dit geldt in ieder geval al voor Discovery, Geographic, Eurosport, Crood,blauw enz.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...