Gast Geplaatst: 17 juli 2001 Geplaatst: 17 juli 2001 Hallo allemaal,<P>Wie geeft mij een zet in degoede richting. Ik heb een GW kaart en de duckfile vi*cc*ss. Ik gebruik de infinity programmer en hoef dus alleen de eprom en pic file te laden.... Alleen als ik hem in mijn echostar stop dan blijft ie hangen in initialize en doet verders niets meer? Kaart soms stuk? Wat mij opvalt is dat de kaart er wel verder uitsteekt dan de kaart die in de seca module zit<P>Walter.
Gast Geplaatst: 17 juli 2001 Geplaatst: 17 juli 2001 Klopt, de kaart steekt er een stukje uit.No problem.De reciver effe aan en uit zetten en b.v. naar Sirius gaan Cinema 1 en.....beeld.<BR>Succes.<P>J.B.
Gast Geplaatst: 17 juli 2001 Geplaatst: 17 juli 2001 Ik had hem al eens aan en uitgezet maar hij blijft initialiseren... Zal hem eens eerst op de derius zetten en dan nog eens proberen... je weet maar nooit
Gast Geplaatst: 17 juli 2001 Geplaatst: 17 juli 2001 Hallo,<P>Geen duck/eend maar wel STRSH files en meteen beeld dus je hoeft em niet te draaien enzov !<P>Groeten.
Gast Geplaatst: 18 juli 2001 Geplaatst: 18 juli 2001 Gebruik de file van de Posticcrew remote werkt super al hier en de nieuwe sleutel programeer je in een flash.<BR>Suc6.
Gast Geplaatst: 18 juli 2001 Geplaatst: 18 juli 2001 Van mijn leermeester heb ik ooit de tip gekregen dat het wel eens wil gebeuren dat de GW kaart ietsje te lang is en dus geen goed contact maakt met de vingertjes van de kaartlezer.<P>Vergelijk nauwkeurig de afstand van de kontacten, te lang dan is de remedie er een stukje van afknippen.<BR>Wie weet!!
Gast Geplaatst: 18 juli 2001 Geplaatst: 18 juli 2001 Sorry maar dat is bij mij niet nodig geweest<BR>piccard 1 v1.1 en atmel ook draaiend
Gast Geplaatst: 19 juli 2001 Geplaatst: 19 juli 2001 Hallo Ari & Georges,<P>De nieuwe files gezocht en gevonden en iets van de kaart afgehaald ennnnnn<P>HET WERKT <P>Bedankt Walter
Aanbevolen berichten