Gast Geplaatst: 19 juli 2001 Geplaatst: 19 juli 2001 nee, ik wil hier geen keys vragen, wel het volgende;<P>zijn er uberhaubt mensen in geslaagd om van de org. kaart de AU gegevens af te halen ?<P>heb veel gezocht maar kom niet tot de oplossing, of moet ik er vanuit gaan dat de in het verleden gepubliceerde keys van SCT iedere keer per stuk uitgelezen werden en er nog niemand AU voor elkaar heeft ?<P>ben erg benieuwd, hekel aan zwart beeld grrr...
Gast Geplaatst: 20 juli 2001 Geplaatst: 20 juli 2001 Ik heb ook al alles afgezocht maar kan ze ook niet vinden , ook niet op de Spaanse en Franse site's<BR>Maar mocht je toch nog wat horen laat het me dan even weten.<BR>Je kunt trouwens eens gaan kijken bij <A HREF="http://satdigital.ubb.cc/" TARGET=_blank>http://satdigital.ubb.cc/</A> mischien heb je dan meer geluk dan mij.
Gast Geplaatst: 23 juli 2001 Geplaatst: 23 juli 2001 SCT key gevonden (zul je snel overal tegenkomen want loopt doorgaans als een vuurtje) zoek naar de nieuwe strash via file.<P>Sexview helaas nog niet.<P>Maar mijn eigenlijke zoektocht zit hem in software om viacard uit te lezen, huidige proggies krijgen (soms) alleen de key eruit maar geen AU-keys. Blijven zoeken dan maar, want het is er wel heb ik begrepen.<P>thanx !<BR>c-ya.
satdr Geplaatst: 23 juli 2001 Geplaatst: 23 juli 2001 Ik heb de SCT key nog niet kunnen vinden,<BR>heb je zin om hem naar me te mailen??<P>tv@dr.com<P>Thanxxxxx Vu+ Ultimo4k 1 FBC DVB-C en 1 FBC DUAL DVB-S2X OpenPli 7
Gast Geplaatst: 23 juli 2001 Geplaatst: 23 juli 2001 zoekt en gij zilt vinden, hij is zowel als key en als file(SCT) weer te vinden.<BR>zit al weer een dag te kijken
Gast Geplaatst: 24 juli 2001 Geplaatst: 24 juli 2001 Eeelijk gezegt onze switserse vriend heeft dat allemaal al geeft het alleen nog aan niemand vrij zelfs onze russen doen dit nog niet te veel in de expirimentele fase wel kan ik je mededelen dat de AUTO van VIA284z zeker werkt maar je moet niet vergeten dat het niet alleen de eeprom file is die veranderd,maar ook de pic.hex.<BR>De 1nigste progjes die rond zwerven op het net en die heb je waarschijnlijk al zijn alleen voor de eeprom.Sssst ,ik denk dat je toch maar moet kijken met icprog 1.04 in de essembler mode.
Gast Geplaatst: 24 juli 2001 Geplaatst: 24 juli 2001 <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by Petertje:<BR><STRONG>zoekt en gij zilt vinden, hij is zowel als key en als file(SCT) weer te vinden.<BR>zit al weer een dag te kijken </STRONG><HR></BLOCKQUOTE><P><BR>Vreemd, ik heb de strsh file (remote update) van 20-7 geladen en daar geedt SCT geen beeld
Gast Geplaatst: 24 juli 2001 Geplaatst: 24 juli 2001 @ Free All ; thanx !<P>@ Edwin; lees even op dit board (search) de topics over edit DS-9 files; ook met de allcam+ patch kun je succesvol zijn (heb ik ook)<P>succes, by the way, ging me niet om de keys zelf maar om de extractie uit org. kaart, ben nl. ook ziek van een zwart sexview scherm !
Gast Geplaatst: 24 juli 2001 Geplaatst: 24 juli 2001 die zullen er vast wel zijn bij de personen in staat zijn om viaccess kaart volledig uit te lezen.<P>nee, ik heb ze niet, zo bedoelde ik het ook te zeggen; pesthekel aan zwart scherm !<P>zal wel weer gewoon kwestie van tijd zijn; en wat is de hobby als het allemaal voor het oprapen ligt ?
jonas Geplaatst: 24 juli 2001 Geplaatst: 24 juli 2001 @viewer,<BR>jaja, jij geeft leuke tips, ik search me plat voor het editen van de ds9 files onder de knie te krijgen. <BR>Die search levert 3 postings op die allemaal geen info hierover geven.<BR>Ik kan natuurlijk wel de keys ingeven, das geen probleem, maar kan mij iemand eens vertellen hoe ik die verdomme datum aanpas bij pw?<BR>Die is namelijk zo zwart als roet.<BR>Alvast bedankt, <BR>jonas<p>[ 24-07-2001: Message edited by: jonas ] Greetz van Jonas Pioneer 506-XDE plasma met Yamaha YSP-1000 Surround receiver; DM800; DM7000; DM500; Iphone 3G(S); iMAC 2.7i met SNOW leopard OSX; PS3 en WII; Apple TV
Gast Geplaatst: 24 juli 2001 Geplaatst: 24 juli 2001 Ongeduldig typje weer!<BR>De datum kun je niet zomaar even zetten! Die moet je even (laten) loggen van b.v. een Abbo kaart. Dit is al zo vaak de revue gepasseerd dat ook ik er langzamerhand een beetje moe van wordt. Neem nu eens even de moeite om een werkend file uit te lezen. Je vind er gewoon een werkende datum in..
Aanbevolen berichten