jonas Geplaatst: 24 juli 2001 Geplaatst: 24 juli 2001 Beste Mimisuki,<BR>dat loggen is geen probleem, neem dat maar van mij aan....<P>waar moet die datum in picbined geschreven worden, ik zie nergens een veld waar dat in zou moeten staat!!!<P><BR>suc6 met de hobby, en niet te moe worden!!<P>Jonas <p>[ 24-07-2001: Message edited by: jonas ] Greetz van Jonas Pioneer 506-XDE plasma met Yamaha YSP-1000 Surround receiver; DM800; DM7000; DM500; Iphone 3G(S); iMAC 2.7i met SNOW leopard OSX; PS3 en WII; Apple TV
Gast Geplaatst: 24 juli 2001 Geplaatst: 24 juli 2001 Hey guys,<P>weten julie ook of ik met humax allcam dit kan bekijken, ik heb wat keys gevonden, maar met mijn ds9 kaartje of de gw irdeto/viaccess emulator weet ik niet hoe ik die keys er in krijg en of het uberhaupt wel zal werken. Of moet ik het heel anders aanpakken, graag info.<P>p.s. e-mail edwin_h@dds.nl kan ook.<P>tnx
Gast Geplaatst: 24 juli 2001 Geplaatst: 24 juli 2001 Als je bij die file zelf een provider kan verwisselen met SCT en de bijbehorende keys zou het toch moeten kunnen lijkt me...
Gast Geplaatst: 24 juli 2001 Geplaatst: 24 juli 2001 Nog 1 tipje en helaas verkeerde forum.<BR>(daar voor mijn xqs)<BR>Gebruik al heel lang een oude file van strsh.<BR>Sorry maar nog nooit iets vervangen van DATUM.
Gast Geplaatst: 24 juli 2001 Geplaatst: 24 juli 2001 sluituhh... dit topic<P>wie is het ermee eens ?<P> <P>okee dan !<BR>greetz
Gast Geplaatst: 25 juli 2001 Geplaatst: 25 juli 2001 Welk station is SCT nu precies,<P>SCT - Id 00E400 23.07.01<BR>key 08: ** ** ** ** ** ** ** **<P>met een beetje rommelen krijg ik het in mijn <BR>viaccess/irdeto emulator kaartje, maar het werkt mooi niet, of ik kijk op de verkeerde zender. Ik dacht dat dit dus sexview moest zijn. ik vind ook nog een rct demo maar dit kanaal heet italiasat of zo.<BR>Ik snap er niets van heeft iemand hier wat duidelijkheid over (en uitzend tijden).<BR>Ds9 snap ik nogsteeds niet, ik gebruik de laatste picbinedit. Ik had 3 lijstjes verwacht voor irdeto seca en viaccess of zo.<BR>Nou ja, eerst mijn irvito kaartje nog eens proberen.<P>Groeten<BR> Edwin<P>GRRRRRRRRR No Keys please <BR> <p>[ 25-07-2001: Message edited by: satkeumes ]
Gast Geplaatst: 25 juli 2001 Geplaatst: 25 juli 2001 beste edwin_h;<P>je gebruikt de verkeerde key voor SCT !<P>en ... speel de providers geen kaarten in de hand door hier (welliswaar verkeerde) keys te publiceren, laat sat4all hier niet voor opdraaien.<P>succes !
Gast Geplaatst: 26 juli 2001 Geplaatst: 26 juli 2001 Oops, <P>sorry was er niet helemaal bij,<BR>toch bedankt voor de info, ik heb dan zeker de verkeerde provider uit de strsh-file geplukt of zo.<P>tnx
jonas Geplaatst: 26 juli 2001 Geplaatst: 26 juli 2001 de mijne doetet ook niet meer,<BR>weer effe wachten op de nieuwe strs file (misschien is die dan deze keer met sexview erop, zou me niks verbazen), dat ding moet toch te kraaaken zijn.<BR>groetjes<P>jonas Greetz van Jonas Pioneer 506-XDE plasma met Yamaha YSP-1000 Surround receiver; DM800; DM7000; DM500; Iphone 3G(S); iMAC 2.7i met SNOW leopard OSX; PS3 en WII; Apple TV
Gast Geplaatst: 26 juli 2001 Geplaatst: 26 juli 2001 Nou dat ff dat kan zeker weer 1 maand duren,maar ik zeg er wel bij komt niet direct door de posting op agree of andere.<BR>Maar de oudere moeten dit toch wel gewent zijn van vroeger Hmmmm(net een paar maanden geleden)dat ze regelmatig van sleutel veranderen,zoals nu 1 sleutel per week. Rustig aan we moeten in bepaalde opzicht maar afwachten wat er in de toekomst gaat komen met autup wat voor dit kanaal helemaal niet zo snel zal gebeuren.
Gast Geplaatst: 26 juli 2001 Geplaatst: 26 juli 2001 Was nog 1 ding vergeten mede te delen dat op U.Bleu dondedag wel te verstaan ook de zelfde kinkie dingen te zien zijn als op SCT.
Gast Geplaatst: 26 juli 2001 Geplaatst: 26 juli 2001 Was nog 1 ding vergeten mede te delen dat op U.Bleu donderdag wel te verstaan ook de zelfde kinkie dingen te zien zijn als op SCT.
Ibby Geplaatst: 27 juli 2001 Geplaatst: 27 juli 2001 nieuwe update sct bij onze vriend l*****<BR>Ibby
Aanbevolen berichten