Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Haha, Bigfoot da's een goeie !!!<P>Je hebt gelijk, is een waardeoordeel "kinky".<P>O.k. je mag zelf uitmaken wat je onder kinky verstaat maar SC en RCT (tot juni) zonden naast de hardcore en gay die je overal kan zien tevens;<BR>- fetish<BR>- bondage/sm<BR>- transsexuals<BR>- poep en pies toestanden e.d. uit.<P>Dit was ik op de andere kanalen in die mate nog niet tegengekomen.<P>Aanwinst ? hm.. da's ieder voor zich.<P>c-ya<P>ennuhhh... ik las dat het weer een maand moest gaan duren voordat de nieuwe key er was ? klopt hoor in deze posting, hij is er al.

• Reacties 44
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

Tsja, der zal toch wel vraag naar zijn als ik iedereen steeds om die keys hoor vragen. Ik ben zelf van mening dat je sommige dingen gewoon alleen op de wc hoort te doen wink.gif" border="0

Geplaatst:

Ik heb vandaag irvito er op gezet en ontvang SCT wel maar ik weet niet hoe ik de key's kan uit lezen wel van irderto of seca maar niet van irdsec of irvito wie kan mij daar bij helpen<BR>Alvast Bedank

Geplaatst:

Ik heb vandaag Irvito erop gezet en ontvang SCT wel maar ik weet niet hoe ik de key's moet uithalen wel van irderto of seca maar niet van irdsec of irvito wie wild er of kan mij helpen<BR>Alvast Bedank

Geplaatst:

bij Phil staan de nieuwe files weer...benieuwd of NTV nu weer met de strsh file werkt wink.gif" border="0

Geplaatst:

Barracuda file is op zich ook een leuke (laurl), incl. editor, ik wordt soms wel 's een beetje duizelig van alle verschillende files en editors.<P>c-ya.

Geplaatst:

Volgens mij heeft RCT sinds eind juni alleen nog maar promo spots draaien van allerlei zenders, sexlijnen etc.<P>De officiele naam is volgens mij ook niet meer RCT maar ItaliaSat of zoiets, bij mij staan alle settings op "name protect" zodat RCT bij mij is blijven staan.<P>RCT en SCT zitten nu samen onder de "oude" SCT frequentie, kostenoverweging misschien ?<P>c-ya

Geplaatst:

@ Jordi: uhh... zag nog een 2e vraag in je posting;<P>Als je Sexview en SCT bedoelt; beide 24 uur in de lucht met films, tussen de film door korte promo spots.<P>c-ya.

Geplaatst:

keys 29/07 werken perfect NTV, SCT, SEXVIEW<BR>...... smile.gif" border="0

Geplaatst:

Ach, één ding weet je zeker, keys verlopen allemaal een keer, de één wat sneller dan de ander.<P>Daar AU voor SV en SCT nog een probleempje is (extractie) zal het waarschijnlijk weer wat lager duren voor er weer nieuwe keys public komen, just a matter of time ...<P>Blijft er nog wat te zoeken over ...<P>c-ya.

Geplaatst:

sv is al zwart.<BR>De films op sv zijn (waren frown.gif" border="0frown.gif" border="0frown.gif" border="0) echt beeere goed hoor.<BR> frown.gif" border="0frown.gif" border="0frown.gif" border="0 <P>Groetjes<BR>Jonas<p>[ 30-07-2001: Message edited by: jonas ]

Greetz van Jonas

Pioneer 506-XDE plasma met Yamaha YSP-1000 Surround receiver; DM800; DM7000; DM500; Iphone 3G(S); iMAC 2.7i met SNOW leopard OSX; PS3 en WII; Apple TV

Geplaatst:

Als SV zo vaak van keys kan veranderen, waarom doen andere providers dat dan niet?

Geplaatst:

Wat dacht je van SCT ???<P>Ennuh... Stream (irdeto) is zonder AU slechts enkele uren met dezelfde key te volgen.<P>Het probleem zit hem ook helemaal niet in de huidige frequentei van keywissel; zoalng je in staat bent om de AU gegevens uit de kaart te halen is je "probleem" opgelost en kan de provider switchen wat ie wil.<P>Viacces is op dit vlak achter bij Irdeto en Seca, maar ja ... kwestie van tijd...

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.