Gast Geplaatst: 23 juli 2001 Geplaatst: 23 juli 2001 Ik kan sinds ik versie 2.4 van de Humfree patch gebruik wel het volledige TPS pakket ontvangen, dus inclusief multivision. Ik ging er tot dan toe van uit dat deze nieuwe patch ook het volledige viasat pakket op Sirius 5E zou vrijschakelen maar dat lijkt niet zo te zijn.<P>Wie ontvangt er met de irVito files wel alle Viasat kanalen op een Humax 5400 irdeto cam? Ik mis TV1000 2 en 3 en Viasat+ en de zweedse zenders TV3, ZTV en 3+<P>Ook ben ik op zoek naar een overzicht welke kanalen bij welke Viasat provider ID. Er zijn er drie nordic, viasat europe en nog een.<P>Alvast bedankt!<P>PPGB
Gast Geplaatst: 24 juli 2001 Geplaatst: 24 juli 2001 Tsja, op die files voor een gepatchte Hummie zitten minder zender dan op een normale Viacess file.
Gast Geplaatst: 24 juli 2001 Geplaatst: 24 juli 2001 @ppgb<BR>"Wie ontvangt er met de irVito files wel alle Viasat kanalen op een Humax 5400 irdeto cam? Ik mis TV1000 2 en 3 en Viasat+ en de zweedse zenders TV3, ZTV en 3+<BR>Ook ben ik op zoek naar een overzicht welke kanalen bij welke Viasat provider ID. Er zijn er drie nordic, viasat europe en nog een."<P>het is allemaal aan de decoderen te krijgen, <BR>het zal wat tijd kosten maar het werkt. het probleem is de langere ident die de via. providers gebruiken. als je de eerste 2 bytes gebruikt dan kun je maar een beperkt aantal zenders decoderen.<P>groet,<P>C4<P>ps. de id's die viasat gebruikt zijn nordic: 010c00, ticket: 010c10 en europe: 010c20
Gast Geplaatst: 24 juli 2001 Geplaatst: 24 juli 2001 Met de lite versie van ds9 is het me<BR>wel gelukt om de tv1000 kanalen te openen,<BR>dit komt door de grotere opslagcapaciteit<BR>van de kaartjes. Je zult dus keuzes moeten<BR>maken of kiezen voor een andere chipset.
Gast Geplaatst: 25 juli 2001 Geplaatst: 25 juli 2001 Ik heb alle drie de provider IDs op mijn kaart. Dus aan opslagruimte zal het niet liggen.<P>Daarnaast werken de codes die bij Viasat Nordic en Europe werken goed, want als ik die verwijder dan verdwijnen er ook kanalen. Als ik de codes van Viasat Ticket gebeurt er niets. Dus ik ga er nu vanuit dat deze provider ID niet werkt (aangezien de hexcodes bij deze provider ID, gelijk zijn in alle "gewone" viacces files die er te vinden zijn). Dus het probleem is blijkbaar dat 010C00 en 010C20 wel door de Irdeto cam komen maar 010C10 niet. <BR>Misschien dat iemand hier wat over kan zeggen?
Aanbevolen berichten