Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Geplaatst:

Ik heb nog steeds beeld ik gebruik de<BR>barracuda V files met redlabel versie 477<P> cool.gif" border="0

Geplaatst:

Werken die redlabel files ook in een embedded viacess receiver (Humax)?

Geplaatst:

ja die werken perfect in een humax,absoluut een aanrader laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0

Geplaatst:

Zal ik de Barracuda file es proberen vanavond. Vaag dat de Vstrsh niet werkt, ik heb gecheckt en in beiden staan dezelfde keys!

Geplaatst:

Nou ik heb NTV nog steeds niet werkend! Het schijnt alleen te werken met de Barracuda files. Nou zie ik dat dat een bin file is en voor de gold programmer gebruik ik altijd hex files. Misschien een hele stomme vraag, maar hoe zet ik zo'n bin file om? Ik heb wat zitten zoeken maar nog geen oplossing gevonden frown.gif" border="0<p>[ 26-07-2001: Message edited by: Bigfoot1972 ]

Geplaatst:

De barracuda werkt overigens niet op Echostar receivers met embedded Viaccess, wel op Humax.<BR>Zou toch wel handig zijn als gewone files ook weer werkten!

Geplaatst:

Ik heb nu de Barracuda files geladen en die werken idd. Wie weet wat er precies veranderd is, en waarom de andere files het niet doen?

Geplaatst:

Kan iemand mijn dat icprog filetje effe mailen cause dlmaster haat mijn server geloof ik!!!<BR>Nog nooit gewerkt bij mij !! Ja lach maar!!!<BR> laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0

Geplaatst:

prbeer de keys van 29/07 eens werken perfect<BR>NTV,SEXVIEW,SCT.... smile.gif" border="0

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.