Ga naar inhoud


transponders toevoegen bij 808


Gast

Aanbevolen berichten

Ik mis soms zenders die wel aanwezig zouden moeten zijn. Als voorbeeld: Kurdsat op Hotbird en BBC op Astra 2. Bij het nakijken van BBC zag ik dat de frequentie is 10773H. Deze transponder (klopt dit, heet dat zo?) komt niet voor in mijn receiver en het lukt me niet de frequentie toe te voegen. De handleiding is wellicht verouderd, maar zoals het daarin staat lukt het niet. Wie heeft raad?

Kurdsat is weer een ander probleem, want die transponder is er wel, maar de zender niet.

 

Groeten,

 

Jos

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb ook Melles advies van een paar dagen geleden geprobeerd, maar het werkt niet. Ik voeg een frequentie toe, druk op doorgaan en daarna is er geen nieuwe frequentie zichtbaar in de lijst. Als ik druk op meer data wijzigen gebeurd er helemaal niets.

 

Wie kan me vooruithelpen?

 

Jos

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je wou zeggen dat dit ook niet werkt?

Dit is niet alleen voor feed doeleinden, een transponder toevoegen is een transponder toevoegen, feed transponders kenmerken zich vaak door lage symbolrates.

Als je nog geen usals gebruikt, staat er op de plek van usals diseqc1.2 en je longitude en lattitude zijn niet zichtbaar, (alleen nodig voor usals)

Maar op deze manier voeg ik altijd transponders toe en het werkt goed.

Je zou het eventueel met je editor kunnen toevoegen,maar het gaat ook snel op de ontvanger zelf.

 

Succes.

 

Melle
DM500HD, Funke 99cm & StabHH120 & Smart Lnb, Funke 68cm & Duo Lnb Quad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...