Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Na de nieuwe SCT dan ook net de nieuwe Sexview key public op het net, ain't no stopping it now ?<BR> blush.gif" border="0blush.gif" border="0blush.gif" border="0 <P>c-ya.

Geplaatst:

Daar ben ik het mee 1`ns,maar krijg je ppua`s en mk`s binnen wees er dan zuinig op want alles wat tot nu toe is gepubliceerd van viaccess is ook weer heel snel afgesloten. frown.gif" border="0mad.gif" border="0frown.gif" border="0

Geplaatst:

krijg jij Viaccess AU in een CI voor Huamx dan ??? ik weet dat hij er voor de Strong is.<P>ik sta meteen op scherp !! shocked.gif" border="0shocked.gif" border="0

Geplaatst:

Nou kreeg !!! AU .<BR>Als je Ds9 bedoeld is nog niet mogelijk en zal nog wel eventjes duren i.v.m. de pic software die eigenlijk nog maar in 1 begin stadia verkeerd.

Geplaatst:

Vergeet wel je andere vraag te beantwoorden.<BR>Wat in 1 strong embedded gaat ook in andere embedded merken en jawel ook in de zwarte ci modules. tongue.gif" border="0smile.gif" border="0tongue.gif" border="0

Geplaatst:

Nee, bedoel geen DS9.<P>Gewoon via GW of Season een AU werkend in een viaccess cam die in een Humax 5400 draait. (pff.. wat een zin zeg, zal je Freek wel weer horen over m'n opleiding)<P>c-ya !

Geplaatst:

En Viewer .. als je toch bezig bent mik ze ook eens deze kant op.<P>p.s. de url doe ik het ook voor laugh.gif" border="0

Geplaatst:

Beste Viewer,<BR>kun jij mij aub ook effe die url mailen.<BR>Ik heb de laatste 3 uren op het net zitten zoeken, en het resultaat: nada...<P>Ik zie dat jij geen pm wilt hebben, dus als je geen pm kunt sturen, beam hem dan effe naar: satijntje57@hotmail.com<P>thanks<BR>Jonas<p>[ 31-07-2001: Message edited by: jonas ]

Greetz van Jonas

Pioneer 506-XDE plasma met Yamaha YSP-1000 Surround receiver; DM800; DM7000; DM500; Iphone 3G(S); iMAC 2.7i met SNOW leopard OSX; PS3 en WII; Apple TV

Geplaatst:

Damm Valt me nu pas op van de PM okie hier de mijne<BR>l.d._@hetnet.nl

Geplaatst:

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by viewer:<BR><STRONG>You got mail laugh.gif" border="0</STRONG><HR></BLOCKQUOTE><BR>viewer kan je mij ook mailen op rrunner54@hotmail.com<BR>want ik kan het ook niet vinden<P>alvast bedankt

Geplaatst:

Kun je mij de url zenden,niet die voor sct voor sexvi*w,om hem in mijn ds9 filetje te zetten,<BR>Mijn dank is groot,<BR>wordt wel tijd dat ook voor mijn pcsatkaart<BR>de mogelijkheid komt om viaacces te loggen<BR>seca gaat wel al,dus het wordt tijd voor een nieuwe multidec met viaacces erbij.kun je hem even sturen via pm als je zin hebt natuurlijk.

Geplaatst:

Viewer thanks...<P>alleen sv blijft op zwart ??? doe ik wat fout of is de key al rip ???<BR>**(heb de key uit de doc geprobeert en de zelfde alleen andere pos. uit de hex)**

Geplaatst:

Ik heb geen idee L.D.<P>Ik ga strax even kijken, anders morgenochtend.<P>PS GEEN PM's ook niet verzenden, anders komt hier een hele waslijst met ..ik ook.. is board niet bij gebaat, dank voor begrip.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.