Ga naar inhoud


aston simba 201


Gast

Aanbevolen berichten

hallo wie wil zo vriendelijk zijn en mij opweg helpen in de goede richting..

Ik heb hier een aston 201 van een kennis maar hij ontvangt geen gecodeerde zenders meer b.v. rtl4 rtl5 ned 1 enz... er zit een funkaart in en hij heeft gewerkt maar niet perfect bleef vaak hangen , nu weet ik verder niet wat er mee gebeurd is en weet helemaal niets van deze ontvanger af en alle links die ik krijg zijn frans ..

Ook het updaten gaat niet ,maar ik weet niet waar het aan ligt of het kaartje is niet goed

Van een humax weet ik wel iets van en ook software en setting vervangen stelt niets voor maar hoe gaat dat dan bij een aston? en welke files kan ik het beste gebruiken en waar kan ik die vinden als je het mag vertellen .

Wie kan mij een beetje op de goede weg helpen dan hoef ik niet eerst het hele forum te lezen ....!

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik denk dat je zal moeten afwachten op een nieuwe software voor de Simba 201 en 202...blijkt dat deze sinds een maand het Irdetto 1 signaal niet kan onderscheiden van het nu meegezonden Irdetto 2 signaal in het Nederlandse boeket. Andere ontvangers hebben daar blijkbaar geen last van ! !

Toch blijft het op dit vlak naar mijn mening bijzonder stil, weet er iemand al meer ??

Kaon KSC570 H/W 12.01.A5

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...