boes80 Geplaatst: 22 november 2003 Geplaatst: 22 november 2003 Zelf gebruik ik netscape ipv internetexplorer, nu was ik aan het zoeken in mijn pc waar netscape mijn bookmarks (favorieten ) zet, kan ze niet vinden, die van IE vind ik wel , iemand een idee waar ze neergezet worden ???
Gast Geplaatst: 22 november 2003 Geplaatst: 22 november 2003 C:\Program Files\Netscape\Users\default\bookmark.htm zover ik heb kunnen zien. Ruud
boes80 Geplaatst: 22 november 2003 Auteur Geplaatst: 22 november 2003 @ Ruudt Helaas staan ze bij mij daar niet, users staan er ook niet , ik heb netscape 7.1
Pionewbie Geplaatst: 22 november 2003 Geplaatst: 22 november 2003 Citaat: @ Ruudt Helaas staan ze bij mij daar niet, users staan er ook niet , ik heb netscape 7.1 Bij IE kun je met een rechtsklik op een favoriet onder eigenschappen zien waar die favoriet bewaard wordt op de hd. Misschien werkt dit bij netscape ook.
Gast Geplaatst: 23 november 2003 Geplaatst: 23 november 2003 Misschien dat het dan staat onder: C:\Documents and Settings\(user)\Application Data\netscape(of zoiets) Ruud
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen