Gast Geplaatst: 1 augustus 2001 Geplaatst: 1 augustus 2001 Weet er iemand waar ik de editor voor de file van alfredo (irdeto/viacces)vandaan kan halen?<BR>Ik heb wel de file maar een editor vind ik nergens zoek me suf.<BR>mailen mag ook wanttoknow68@hotmail.com<BR>Of een PM<BR>Thx
xfiles69 Geplaatst: 2 augustus 2001 Geplaatst: 2 augustus 2001 raven kijk maar in je mail .<BR>Laddersat wat is je emailadres?
Bink Geplaatst: 2 augustus 2001 Geplaatst: 2 augustus 2001 Wil je 'm mij ook mailen? Of de aangepaste alfredo-file (met SCT er al in) mag ook...<P>bink@cotse.com<P>thanx
Gast Geplaatst: 2 augustus 2001 Geplaatst: 2 augustus 2001 Bedankt voor je mail Xfiles69.<BR>Maar is dit wel de juiste editor voor de combifile vi*cces/ird*to van alfred?<BR>Het lijkt mij meer een editor voor alleen vi*cces.<BR>Als ik de file van alfred open zie ik geen verschil tussen de twee coderingen.<BR>Correct me if i'am wrong.<BR>Thx
Gast Geplaatst: 2 augustus 2001 Geplaatst: 2 augustus 2001 kan je hem ook naar mij toe mailen rasim.belmahdi@hetnet.nl
Gast Geplaatst: 3 augustus 2001 Geplaatst: 3 augustus 2001 Hoi mijn e-mailadres..!<BR>Hier komt 'ie, en alvast mijn dank!!<P>keenemarc@hotmail.com<P>Groet!
Aanbevolen berichten